lady E

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av evelyn dahl - 2 maj 2015 01:24

Fan vad jag grät i slutat kan inte fatta vad som händer vill inte tro på det och varför blev det **** och ****** alltså **** sig de känner fan knappt varandra mer hatar för alla bråk.. Och sedan hur kunnde ***** göra så mot ***** det trodde jag aldrig **** är ju för fan en du kan lita på en som alltid varit där och hjälpt dig... Åh så många känslor!!!!
Men det är 2 episoder kvar av denna säsong och 3 episoder kvar av första säsongen på The flash tror det är första iallafall kollade faktiskt inte vilken säsong de är på ^^

Och det gör mig typ tv serie lös tror ni ;P
Har amerikan horror story men har funderat på att ta en snygg titt på daredevil för den verkar vara bra. Jag gillade filmen så varför inte testa :)

Av evelyn dahl - 2 maj 2015 01:11

Idag var det Valborg så glad Valborg eller mer igår men orka vara då noga med det.. Igår var det Sveas födelsedag med hörde det av mamma typ hela dagen... Så det var det dåliga nr 1 idag.. Vädret var regn så huvudvärk med trötthet var dagen dåliga nr 2.. Legat i vardags rummet inlindad i filt och sovit eller så har jag varit i mitt sovrum... Blöde näsblod på morgonen men tömde mobilen så bilden finns inte kvar på min fina hand.. Ush hatar det..
Men ska föröka sova xP

Ovido - Quiz & Flashcards