lady E

Alla inlägg under maj 2015

Av evelyn dahl - 14 maj 2015 00:47

Ja denna film verkar intressant!
Är lite som 2012 filmen om jag ska vara ärlig med att det blir jordbävningar osv. Men det är nog värd att se på för såg många som man kan jag kände igen från andra filmer typ dwayne Johnson som är med i filmen Hercules och sedan fast and furios och många mer filmer och sedan hade man alexandra daddario som är med i Percy Jackson filmerna och sedan texas chainsaw 3d sedan hade vi paul giamatti som jag känner igen från big mammas house 1 och här är min favorit! colton haynes han som spelar ray i arrow! Följer honom på instagram och visste att han skulle vara med i denna film men la inte så mycket energi på den men nu när han ***** så vill jag verkligen se honom i denna :)

Av evelyn dahl - 14 maj 2015 00:37

Ja några bilder jag slängde upp på tubmlr fick ta skärm bild för att få dom med rätt fokus vet rj varför det ska krångla på det viset.. Men överlever är nästan aldrig inna där längre pga dra ner på mobilen! Men ja här är få bilder från min kamera på Sveas 1 års tårta som Ennie gjorde och säger hon gjorde ett bra jobb :)

Av evelyn dahl - 14 maj 2015 00:34

GE MIT UPPMÄRKSAMHET KVINNA! ja så ser det ut att han säger då man sitter och skriver ute i köket för han var på en i sitt rum han hade mat och han la sig på daton ovh bet mig. ja man satt inte där länge innan han kom och gjorde detta satt bara och skrattade kunnde inte skriva ett dig på det jag håller på med xD

Av evelyn dahl - 14 maj 2015 00:24

Gud vad jag längtar sitter typ inne på deras fb sida varje dag och bara kolla trailer och annat läser mycket om den!
Dock kommer jag ej se den på bio! Gillar inte folk och bio här är dyrt.. Skulle kosta min syster ungefär 160/180 kr för biljet dricka och popcorn.. Nepp låter bli.. Och ser men den hema kan man pausa och gå på toa man missar så mycket och det värsta är när alla toaletter är fulla!!
Ush sista gången jag var på bio utan klass var på twiligt 3 orka skriva namnet! Och det var så trångt och så jobbigt xc

Av evelyn dahl - 12 maj 2015 23:39

Vi var inte popis då vi fick släppa ut hundarna innan vi åkte till Örebro! Kira gillade verkligen inte allt regn som kom på henne. Och tequila fick man små knuffa ut för de måste pissa eller något mer innan vi åker. Sedan fick de ett varsit ben kira var allt riktigt taggad att ta det där benet..

Sedan då vi kom hem hade de fått mat så regntäke var på båda hundarna :) kira övade lite att gå i vatten pölar för de är farliga tycker hon det tycker både pappa och jag är roligt för hon ska bada i dammar eller sjöar och hon är rädd för en vatten pöl. XD
Men hon kunnde i slutet av promenaden gå i ett par av dom och var lika stolt för det :)

Av evelyn dahl - 12 maj 2015 23:33

Nu kommer jag snart få min andra blommade hibiskus blomma :D
De är så stora och vackra och luktar gott om man inte har mycket i näsan som täpper igen :) ja de luktar jag känner dofter från dom. Om inte mina andra blommor dofter har kommit på den på sen..

Av evelyn dahl - 12 maj 2015 23:29

Ja, det är ju tisdag alltså habb!
Men vi kom en timme för tidigt in till Örebro så vi gick en sväng på lager 157 bara tittade hittade lite man var lite sugen på men inte så jag kunde dö för! Så titta var okej :)
Efter det så var det habb mamma var trött och ville bara sitta och vila. Det dåliga var att ingen parkering fanns.. Visst hade de parkerings linjer skulle det funnits 3 parkeringar. Där man kunde parkera tog en av dom som jobbade och de som jobbar på ha agar egna parkeringar. Så vi fick parkera en bit ifrån och springa i regnet. När vi väll var inne berättade mamma och de som jobbade där sa att det var fel av den som parkerade på gästparkerignen eftersom alla som jobbar här har en egen parkering. Men vi viste inte vad han hette vi visste bara hur han såg ut så hoppas de tog rätt person. Sedan satt vi och pratade med andra som vi haft före vi fick min psykolog och då vi varit på kurser :) sedan kom Maria och sa att vi inte skulle ha idag för hon skulle iväg på möte utan vi skulle ses nästa vecka.. Så blev för mig att vara med på mammas lite möte. Satt och lyssnade på musik samt spelade spel på mitt Nintendo 3ds sedan var det hem och Gud vad gött det var.. Är alltid så seg när det regnar.

Ovido - Quiz & Flashcards