lady E

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av evelyn dahl - 22 maj 2015 04:10

Säger The flash sista episod på säsong 1 var bättre en arrow.. Så måna tankar så många tårar så mycket fölorat och räddat! Vet ialla fall att det kommer en säsong 2 på The flash osäker på en säsong 4 på arrow.. Men så värt att se var denna episod!!! Tårarna rinner en från min kind.. att man kan bli så inne i serier och deras karaktärer!

Av evelyn dahl - 22 maj 2015 01:26

Ja de började filma säsong 6 denna vecka!! Längst så jävla mycket vill se min Daryl vill se hu det gick för alla och vad som händer!!! :D

Av evelyn dahl - 22 maj 2015 01:20

Okej nu blir det bara vänta lite på att avsnittet ska ladda klar sedan blir det se The flash sista avsnittet denna säsong *,* så jävla taggad för ja små delarna på deras fb sida var så jävla häftiga!!! :D

Av evelyn dahl - 22 maj 2015 01:18

Vaknade 3 gånger bara någon timme från varandra men klev upp ur sängen vid 12.49 åt mat såg lite på house m.d fixade 7 bilder innan jag gick ut och la mig i hungården med tequila/ kira och fländörs somnade hehe bra jobbat! Sedan så kom mamma hem. Hjälpte henne få in lite mat i kylen och hjälpte henne också med dagens lunch kokt falukorv och potatis :) pappa följde med mig med kira mitt vänstra ben gjorde smått ont men jag kan offra mig för denna underbara tjej<3 efter det åkte Ellinore och pappa innan maten var riktigt klar. De skulle till en bilträff mamma skulle plugga och jag orkade inte.. Var mer orolig för kira och mitt ben för att åka iväg.. När mamma pluggat en bra stund hjälpte jag till med tvätten och våra husdjur låg allt gott i soffan ^^

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards