lady E

Alla inlägg den 11 maj 2015

Av evelyn dahl - 11 maj 2015 18:16

Dagen har varit seg men lungn. Jobbade lite med kira men mobilen var inne!! Satt och skrev lite på daton fixade hem musik sedan gjorde mamma prov så maten blev sen idag.
Pappa var sen hem med men han hade varit och handlat katt mat åt Mimmi!
Fländörs har varit lat ovh legat på kudden. Hundarna var duktiga på promenaden kira fick springa efter boll och tequila fick också springa lite innan kopplen var på igen för tycker de ska få springa bort lite energi osv :)
När vi var vid dammen kollade jag äggen och ja de finns singa ägg kvar eller grodyngel heller de har dragits med vattnet. Men ska föröka på torsdag att gå till sjön och kolla visst regnar det stannar jag hemma men vill se om dom är okej. Och jupp är lite så här se till att det finns djur av alla arter så de inte blir utrotnings hotade och tänk själv hur ofta ser ni grodor i skogen eller på er gräsmatta inte ofta. Det var därför jag kollar till ägg osv ^^ kollade också på fina vitsippor och andra fina blommor som kommit fram :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards