lady E

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av evelyn dahl - 7 maj 2015 02:29

Av evelyn dahl - 7 maj 2015 00:24

Åh hoppas att jag snart ser detta avsnitt samt att det finns ute snart.. I USA går den ju nu typ.. :/
Åh oliver jag är så jävla oroligt sedan är det bara 2 episoder kvar :'(
Känner typ nej inte ta slut en!

:(

Av evelyn dahl - 7 maj 2015 00:20

Tittat hella dagen om det nya avsnittet av The flash har kommit ut men nepp :(
Vill se det ser så jävla häftigt ut!! Vill veta hur det går för Barry och alla nu när ***** vet att han är The flash och ********* har försvunnit och de försöker hitta honom och får reda på mer information samt rädda ***** från honom.. Åh vill så se vad som händer!!!

Av evelyn dahl - 7 maj 2015 00:15

Var man på habb här i stan vad jag gjorde orkar jag inte skriva så mycket om men var där och hade ett möte blev rätt trött mådde inge bra men det är värt att bli av med vissa saker och föröka få något bättre av det..

Mm

Av evelyn dahl - 7 maj 2015 00:13

Mamma och jag handlade lite så togs chansen att smaka den nya fanta som kommit ut och det stod nyhet på den så xP gillar den. Riktigt god smak från den :)

Av evelyn dahl - 7 maj 2015 00:10

Idag såg man denna film och kan säga den lever upp till sitt namn.
Handlar om att mång kvinnor hittas döda med en kokong i halsen..
Kvinnorna har vissa delar från sin kropp borta. Och en kvinlig polis ger sig av till en man som sitter inne för kapitalism.. Ja hannibal lecter är hans namn. Det som fick mig att rysa var hans röst och hur han lätt kom in i ditt huvud kunde över tyga dig att berätta saker och han visste saker su inte ens berättat.. Allt var en lek för honom.. Smart listig och samtidigt en gentleman på sina vis, lyssnar på piano musik och pratar ibland på artist vis. Men annars var han läskig och verkligen gav en kalla kårar.
Denna film må vara gamal men är känd för att på de ha rysningar och känna dig lite osäker. Detta säger jag är en film att se på :)

Av evelyn dahl - 7 maj 2015 00:01

Ja dagen var seg men hundarna velade må bra :)
Tequila har legat och sovit i min säng typ den tiden jag varit hemma.. Kira hade varit busig även om de ända två som åkte iväg idag var mamma och jag vilket menar att Ellinore var hema och hade ingen koll på hundarna... Kallar jag oansvarigt! Har man djur ska man ta hand om dom och vissa vad som är rätt och fel.. Visst det är svårt då ingen är hemma men nu var Ellinore hemma och brydde sig inte typiskt henne orkar inte göra ett skit..
Men men sedan var det kiras öron värsta dom och sedan var hon galen ute i hundgården.. Och lite inomhus med på golvet.

Ovido - Quiz & Flashcards