lady E

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av evelyn dahl - 12 maj 2015 23:39

Vi var inte popis då vi fick släppa ut hundarna innan vi åkte till Örebro! Kira gillade verkligen inte allt regn som kom på henne. Och tequila fick man små knuffa ut för de måste pissa eller något mer innan vi åker. Sedan fick de ett varsit ben kira var allt riktigt taggad att ta det där benet..

Sedan då vi kom hem hade de fått mat så regntäke var på båda hundarna :) kira övade lite att gå i vatten pölar för de är farliga tycker hon det tycker både pappa och jag är roligt för hon ska bada i dammar eller sjöar och hon är rädd för en vatten pöl. XD
Men hon kunnde i slutet av promenaden gå i ett par av dom och var lika stolt för det :)

Av evelyn dahl - 12 maj 2015 23:33

Nu kommer jag snart få min andra blommade hibiskus blomma :D
De är så stora och vackra och luktar gott om man inte har mycket i näsan som täpper igen :) ja de luktar jag känner dofter från dom. Om inte mina andra blommor dofter har kommit på den på sen..

Av evelyn dahl - 12 maj 2015 23:29

Ja, det är ju tisdag alltså habb!
Men vi kom en timme för tidigt in till Örebro så vi gick en sväng på lager 157 bara tittade hittade lite man var lite sugen på men inte så jag kunde dö för! Så titta var okej :)
Efter det så var det habb mamma var trött och ville bara sitta och vila. Det dåliga var att ingen parkering fanns.. Visst hade de parkerings linjer skulle det funnits 3 parkeringar. Där man kunde parkera tog en av dom som jobbade och de som jobbar på ha agar egna parkeringar. Så vi fick parkera en bit ifrån och springa i regnet. När vi väll var inne berättade mamma och de som jobbade där sa att det var fel av den som parkerade på gästparkerignen eftersom alla som jobbar här har en egen parkering. Men vi viste inte vad han hette vi visste bara hur han såg ut så hoppas de tog rätt person. Sedan satt vi och pratade med andra som vi haft före vi fick min psykolog och då vi varit på kurser :) sedan kom Maria och sa att vi inte skulle ha idag för hon skulle iväg på möte utan vi skulle ses nästa vecka.. Så blev för mig att vara med på mammas lite möte. Satt och lyssnade på musik samt spelade spel på mitt Nintendo 3ds sedan var det hem och Gud vad gött det var.. Är alltid så seg när det regnar.

Av evelyn dahl - 12 maj 2015 01:42

Kan inte vänta att se vad som händer *.*<3
Åh är så taggad men också så ledsen för att det är final på säsong 3 :(
Vill inte vänta på att arrow ska börja flera månader bort som The Walking dead pappa, och Lasse vi vill ha det nu! Inte october!! Och ska arrow vara likadan och ha månader mellan då dör jag... :( visst har 2 episoder kvar av The flash sedan är den säsongen också slut gick riktigt fort må jag säga för Barry att få reda på ** ****** men det gick nog snabbare för alla som såg på serien för vi såg mer vad hm gjorde en Barry såg ^^
Sedan big Bang theroy har inte hört något om säsongs början eller slut! Varit riktigt tyst där om jag ska vara ärlig men hon som gjorde howards mammas röst dog ju så jävla tragiskt jag gillade verkligen howards mamma alltid fick man ett skratt även om man bara hörde henne och aldrig såg henne men ändå!!

Av evelyn dahl - 12 maj 2015 01:36

Ja, kora har varit underviktig ett par månader men äntligen börjar muskler att växa på henne igen. Om de kunnde höra det på mig är typ min känsla då jag försöker bygga upp mina muskler jag hade och ofc min uthållighet i att jogga och springa!
Men idag tror jag kira ligger smått på att vara lite överviktig men bättre med det en att ha henne underviktig för ja det är mer djurplågeri för folk en att ha ett djur men lite extra tjocklek på :)
Jon är dock jätte small om man tittar uppifrån men på sodan ser hon ut att vara lite tjock :)

Ovido - Quiz & Flashcards