lady E

Alla inlägg den 26 maj 2015

Av evelyn dahl - 26 maj 2015 21:28

Några få bilder från ko släppet här för ett par dagar sedan fick regidigera bort staket på vissa för de blev snyggare utan det.. Glada vad de iallafall att få komma ut :)

Av evelyn dahl - 26 maj 2015 21:24

Idag mådde jag bättre maten är något som inte varit min grej idag.. Åt lite räkor på en pizza mamma köpte idag efter vi varit på habb... det är allt jag fått i mig idag och igår var det 2 knäckebröd med smör och salami.... Berättade att jag var väldigt närvös för imorgon till Maria vi diskuterade de två andra sakerna jag ska göra imorgon som jag aldrig gjort förut.. Är så rädd och närvös och känner mig smått osäker.. Visst jag vill veta vad som är fel med mig och om jag har virus vad det kan vara för virus men att må så här vill jag inte ha ont i magen må illa och inte kunna äta utan att spy.. Typiskt problem med mej.. Blir närvös och klarar inte av att göra något.. :/
Annars pratade vi om min hemska helg med rygg smätor.. Sedan hur det gått med mina prover jag lämnade in förra veckan på sjukhuset.. :/
Ska träffa min dietist imorgon med.. 2 läkare och en dietist vill inte kommer bara orka med 2 av de där 3 saker jag ska göra... Annars jobbade jag lite i mitt rum tog hand om gaderobben bokhyllor och sedan dammsög jag.. Vek massa filtar i vardagsrummet för jag är närvös och hatar att sitta still för då kollar jag bara på klockan och blir mer närvös :/

Av evelyn dahl - 26 maj 2015 03:15

kan inte sova.. Somnade vid daton och jag som skulle duscha och kommer sova tills mamma böker mig och vi ska åka till Örebro och efter det ska mamma hjälpa mig med saker och jag ska hit och dit så kommer typ inte hinna imorgon heller känner jag :(
Måste föröka även om det kommer att få mig vara uppe längre.. Och på onsdag är det sjukhuset för mer prover och dessa är inte några av mina favoriter.. Ush bara tanken får mig att vilja försvinna.. Gjort det förut men ändå jag var typ drogad då eller sov vet ej vad de gav mig såg ut som ett troll.. Uh vill inte göra detta men jag måste tyvärr för att kolla om mina tarmar ligger fel och om jag har magsår pga hostar blod till och från.. Mina omprazol funkar inte lika bra som de gjort heller orka gå med magsmärtor..

Av evelyn dahl - 26 maj 2015 00:42

Ja, jag har ju inte lagt ut någon bild på det under några dagar och jag här har ni vad som hänt. Första bilden är då hon fick sårskorpan.

bild 2 är då hon kliat sönder exemet..för mamma hade inte lindat henne on det..

Bild 3 är samma dag bara efter vi tvättat det och det fått vila.

bild 4 är 2 dagar efter då vi börjat använda zink pasta och exemet började se bättre ut!

Bild 5 är då en kompress hade fastnat och mamma fixade bort det blev lite blöda men inte mycket.

bild 6 var idag/igår då exemet fick lufta det rosa är hennes hud ja hennes hud äntligen har vätskan slutat komma från det och man kan känna på hennes hus och den är så mjuk snart börjar pälsen att växa :')
Såret på toppen av exemet läker fint och hon känner knappt av det :)

Av evelyn dahl - 26 maj 2015 00:34

Sovit så här med kira mesta delen av dagen<3 hon är bara så jävla underbar och mysig älskar det<3
Hon var lite busig så hoppas jag blir frisk snart och hennes exem håller sig lika fint som det är nu och finare kan vi börja träna och arbeta igen då min tid finns :)

Av evelyn dahl - 26 maj 2015 00:32

Ja vi har haft en rätt jobbig hackspett som hållit sig till oss ett par dagar. Våran granne matar fåglar och vi har kompost så det blir mycket fåglar... Men denna är lite väl jobbig.. Valet med jobbig fick ialla fall några fina bilder på denna hackspett.

Av evelyn dahl - 26 maj 2015 00:25

Gammal bilder jag gjorde före och efter på. Gillar pixlr det är så lätt och så jävla bra program :)
Inget man laddar ner utan rn webbsida.. Men ändå så lätt att fixa bilder med det. :)
Dock är mammas dator lit seg för inte kunnat göra omstart så Lasse skulle hjälpa mig nästa helg så hennes dator kan ställas om och bli av med all jävla reklam som kommer upp och program som installerar sig själva utan att jag accepterar det.. Ush..
Men men..

Ovido - Quiz & Flashcards