lady E

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av evelyn dahl - 8 maj 2015 02:20

Vädret har varit skit regn sol sedan regn eller nyliga och blåsiga dagar och kira har inte varit taggad att busa eller arbeta. Idag fick hon springa lite med mig och så klart halkade hon då hon gick ner i diket och skulle Göta behov så haltade kollade så klart hennes ben och tassar samt klorna smörjde det lite med häst lediment för att vara på säkra sidan hittade inge sår och inget känndes brutet eller på fel ställe.. Nu går hon normalt vilket är skönt att se<3

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av evelyn dahl - 8 maj 2015 02:15

Haha idag har man tequila sovande bakom sig och inte fländörs fattar inte hur jag kan sova med 2 hundar och en katt utspreta i sängen.. Vaknar med många udda ställningar och det har smått börjat ta på min höft. Men älskar att ha dom vid mig och vill att det ska vara för evigt!<3

Av evelyn dahl - 8 maj 2015 02:09

Äntligen!!!
Dock fick jag se det via mobilen men jag såg det!!! Så jävla bra satt och bara var så jävla fast i den! Blev vissa delar så jag bara fattade noll men när jag fick tänka en stund så fattade jag åh längtar så till nästa avsnitt!!

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards