lady E

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av evelyn dahl - 10 maj 2015 23:42

Ja för er som säker tänker hon har inte sett det nya avsnittet av arrow jupp det gjorde jag men appen har varit konstig så inte velat skriva om det ^^' sedan har jag haft mycket med att fixa bilder och fixa musik för att sedan föröka fixa nya videor.. Men jag har inte haft lusten har inte mått bra har mina små panik och ångest attacker som jag inte vill skira om här skriver det mer på ett program i daton så ni slipper läsa det! Men men det nya avsnittet satt jag verkligen och kunnde inte släppa mig ifrån det!
Blev mänga blandade känslor och mycket tårar samt ilska och vad var det jag sa.. Blev så många som ****** och sedan då de blev **** ja det var en riktigt spännande men också tragisk episod och redan sett lite om den nästa episoden säger det är en flash och arrow avsnitt för båda serierna eftersom de samarbetar osv men nu ser man både Barry och oliver i samma serie igen. Och som förra gången oliver hjälper Barry i The flash och Barry hjälper oliver i arrow mer för ni kolla upp på deras fb sidor ^^ om ni vill se lite hur det går ;P

Av evelyn dahl - 10 maj 2015 23:35

Ja grodd äggen har nästan försvunnit för allt vatten som spolar sönder dom.. Och där de brukar lägga äggen har det växt igen.. Hoppas så att det finns lika mycket gods ägg vid sjön som det gjort de andra 3 åren jag kollat där.. Inte haft ork eller tid att gett mig iväg och kollat men det ska allt bli en sväng igenom skogen till den lilla delen där de läggs :)
Sedan var hundarna fina ja de är lösa på bilen men det var för att jag ville ha en fin bild på dom och koppel ville vi inte smutsa ner i leran så plockade av dom fotade 4 bilder sedan var set leka boll en 4 min för kira innan koppel på och hemåt.. Sedan såg pappa alla 5 avsnitt han inte sett av The Walking dead och älskar det sista han sa innan han bara ställde frågor * jag vill ha mer Walking dead* kan säga han är lika beroände som mig av serien och jag må säga jävlar vad snygg Norman är alltså *,*<33
Andrew förlorade sitt skägg och ja han ser inte lika sexig ut xP

Av evelyn dahl - 10 maj 2015 23:29

Ja jag sov bort mycket av dagen må jag säga. Mamma datt och pluggade som valigt och hennes jobbar kompis var här idag igen, pappa och jag hämtade hennes son när maten var klar och då fick kira följa med! Hon behöver träna när det gäller att åka bil och inte vara så spänd och skälla på alla som kommer för nära bilen. Blevit lite vila med promenad träningen på asfalten för jobbat mer med spårning och cykla med henne.. Och nu med att åka bil och inte skälla! Men när vädret blir bättre ska vi nog bort och Jon ska få bada! Bara vädret blir bättre och varmare! Ska också föröka gå lite lunedstrampen med henne :)
Vill fota henne i fina miljöer och vad jag sett av de delar jag gått är de otroligt vackra :)

Av evelyn dahl - 10 maj 2015 04:11

Ja dom ni sett har bilder dragits ner.. Det är så att det är något problem med appen för mig bilderna vill inte komma upp.. Utan får ladda upp dom så de går att fixa på daton.. Vilket är smått segt. Så det är en anledning till att jag är dålig på uppdatera för har mycket att skriva om men behöver bilder men de vill inte vara med på inlägget eller något vilket jag tycker är jobbigt att det ska hålla på så här och krångla har startat om min mobil och laddat ner appen igen men inget har förändras..

<3

Av evelyn dahl - 10 maj 2015 04:06

Hoppas bilden syns!

[Bild]

Av evelyn dahl - 10 maj 2015 04:06

Ja det hände inte mycket igår jag var i mitt rum kollade på film, fixade bilder mamma pluggade med en jobbar kompis.. Sedan så åt vi mat och jag var ute med kira och lekte sedan var det promenad. Efter det var det lite Walking dead med pappa och sedan körde han hem mammas kompis och hämtade Ellinore som varit med en kompis.. Mobilen ja det har legat i rn väska idag där min kamera ofta ligger så användningen av den var inte mycket.. Tycker att mobil har blevit ett väldigt problem och man blir beroende visst jag har den pga kamera och musik men jag spelar allt spel och älskar att läsa böker på den samt skiva och uppdatera här och där.. Men ska dra ner på användning på min mobil.

Ovido - Quiz & Flashcards