lady E

Alla inlägg under maj 2015

Av evelyn dahl - 29 maj 2015 17:26

Fotade mig och kira idag för Ellinore orkade inte.. Eller mer tyckte det var bättre att sitta vid sin mobil och vara en latmask... Men jag ska alltid fota henne och allt.. Blir inge mer fota henne om hon inte fotar mig och kira..
Men tack så mycket lasse säger jag! för stativet åh den har räddat mig så jävla många gånger!!! Då jag var riktigt sjuk, då jag filmar, då jag fotar inomhus! Då jag fotar hundarna i hundgården och ofc husdjuren och mig :) älskar den åh! Lite svår kan stativ vara ibland men den är ändå min räddning i många tillfällen! :)
Sedan har man ju så kameran tar kort själv på tid eller då du gör ett ljud! Använder på tid för det mesta :)
Lite svårt med roliga bilder då du har på tid för du väljer ju ett läge med fokus på bilden och tycker du på knappen så har du bara på fokus som du valde alltså den fokuserar inte på dig då du rör dig utan då har de fel fokus men vem vet jag kanske inte hittat just den inställningen en xD
Men men blev några bilder kira ville inte sitta still det var tråkigt tycket hon xD

Av evelyn dahl - 29 maj 2015 16:06

Vad säger hunden?
Kira: woof
Och resultatet var lite häftiga bilder :)

Av evelyn dahl - 29 maj 2015 15:17

Okej! Jag är nu 18 år och ja.. Jag kan äntligen välja hur mitt hår ska vara utan att mamma kan säga att jag inte får! :D
Lite riskabelt är det pga mitt hår ät lite slitet. Och mamman/ pappa kan slänga ut mig ur huset xP Har haft funderingar att färga hella mitt hår blått! Med kanske lite svart eller bara helt blått har jag svårt att välja mellan. Eftersom jag har 2 burkar med just blå färg blir det ju blått hår först! Men när mitt hår har fått vila efter det skulle jag tänka mig ljus lila som bilden nedanför kolla bara på färgen!!! Så vackert! Den lyser så fint rent av underbar färg! Mörk lila är inte lika snyggt tycker jag ;P
Visst det finns snygga mörk lila färger med men denna ljus lila blev jag kär i ^^
Röd har jag redan haft visst saknar det så jävla mycket kände mig så jävla fin i det men skulle vilja testa ny färg och de om det blir lika snygg.. Och annars är det väll bara att bita ihop och låta det vara tills färgen nästan är ur! Och när den röda färgen gick ur var mitt hår rosa och jag hatar rosa visst till en viss mängd okej men hatar verkligen rosa! Ush.. Inte min färg det passar inte mig.. Han ha det typ på en text eller någon figur på tröjan men en hem rosa tröja ser jag mig inte i nepp ush!
Grön ja just det grön jag är så jävla sugen att färga håret grönt med svart!
Alltså mot mitt ansikte inne ska det vara svart och på utsidan det man ser mest skulle vara grönt! Eller grönt med blåa toppar eller gula skulle vara snyggt! *,* hehe drömmer mig bort >.> men ja grönt lime grönt en så vacker färg *.* love it! Var vän med en på fb som hade det men hon tog bort sitt fb konto av några anledningar.. Men älskade hennes gröna hårfärg! Önskade så att jag hade det med! :)

Av evelyn dahl - 29 maj 2015 14:55

Älskar Tyler han är så underbar vågar göra så mycket på youtube han har så underbar skratt och man kan bara skatta med honom :')
Om man kollar hans videor så fattar man varför han är så underbar och rolig :')
Man blir så varm och glad då man ser på videorna han gjort :')
Och att han gör så mycket roligt med andra youtubers åh han är så underbar! :D
Sedan alla hans olika hårfärgee vissa dör man över som den gröna och ljus blåa av de bilderna jag har *.* önskar jag kunde ha så härliga färger i mitt hår! :)

Av evelyn dahl - 29 maj 2015 05:32

Lite bilder på min tjej!
Lite udda från vad jag valigtvis slänger upp. Men ibland är udda bra :)
Mer bilder på http://whiteidiot.blogg.se
Som är min foto blogg slänger upp bilder där då jag fixat klart dom osv ^^

<3

Av evelyn dahl - 29 maj 2015 00:41

Harry Potter.. Den film serien jag knappt kan se alla filmer i utan att gråta för de som dör.. Klarar knappt av att höra deras namn utan att gråta.. Men det är en så otroligt bra film serie. man kan inte annat en älska den! Även om man är förbannad för att ens favorit karatärer dog så älskade man den ändå!

Av evelyn dahl - 29 maj 2015 00:38

everytime I think of you my heart hurts! I miss you! I want to be beside you once more! Just once! Hope you miss me to! I do still love you!

Av evelyn dahl - 28 maj 2015 23:01

Hmm somnade rätt sent och vaknade vid 11.57 läste det nya naruto kapitlet och ja det var så häftigt!! Hatar att de tog bort naturos långa hår men han är allt samma naruto och därför har han sin charm ^^ sedan fick jag reda på att mamma var hemma och hade kramper.. Hon hade också spytt så blevit att ta hand om henne.. Tvättade kiras exem båda sedan satt jag vid daton fixade lite bland min musik alltså lägga låtar i mappar osv.. Blev samma sak med iPhone 5 mappen lägga bilder i rätt mapp.. Efter det kladdade jag lite på skrivbordet och sedan såg jag vad klockan var så blev att ge hundarna mat och äta något själv osv ^^' när pappa kom så var det ut med hundarna i regnet,. Jupp idag var regn uppbehol och regn igen :(
Men kira var med mig kollade blommor och andra växter på gården fotade våra buskar vi har på baksidan samt våra äpple träd som börjar blomma ^^ kira fick också vara model idag och kommer nog vara det i morgon med :)
Blev hämta posten också.. Tittade in i växthuset och 2 gurkplantor är döda..
När vi kom in var det av med täcken och torka henne. Det bästa med att torka kira är att man behöver bara säga vänd dig om ge mig bakbenet och hon gör det :)
Njuter av att bli torkad gör hon med ^^
Efter det lagde vi mat åt mamma/ oss själv tog hand om disken. Och ut igen och klippte lite gräslök. Och nu ligger jag i sängen med de fina i mitt liv ^^
Blir också inge bowla imorgon pga mamma vi tar oss inte ner och sedan är hon riktigt sjuk och vi vågar inte riktigt lämna henne själv för allt som kan hända..

Ovido - Quiz & Flashcards