lady E

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av evelyn dahl - 18 maj 2015 23:57

Kira var lite busig ville springa och ja hon fick det tillsammans med mig! Vädret var härligt men mamma ville hem fort för att regn moln var på väg mot oss.. Tequila ville inte göra behov vilket mamma inte gillade så hon fick gå lös den lilla baken mellan huset och skogen. Och hon gjorde inget ändå.. Men annars gick hon fint det var äta gräs som var dåligt för båda tyckte jag det är jobbigt att de äter gräs istället för att göra behov.

Av evelyn dahl - 18 maj 2015 23:50

Fländörs var min fina modell idag och för ett par dagar sedan var det Mimmi :)
Har nästan inga bilder på henne så tog några då hon var fokuserad på annat ^^

Av evelyn dahl - 18 maj 2015 23:46

Så här var typ dagen för min fina tjej sova och tvätta sår/öra! Men hon är allt för söt då hon sover *.*

Av evelyn dahl - 18 maj 2015 23:43

Idag har jag sett 1 avsnitt av house m.d för de tar sån tid att ladda klart och vad roligt är det att se en video som hakar och du ser en bit sedan laddar ush.. Så fixade bilder på Ozzy och simben. Som jag tog för någon månad sedan ^^'

Av evelyn dahl - 18 maj 2015 23:41

Fick dom av Ellinore på snapchat!
Använder det knappt.. Kan säga gör det för att förklara bättre på bild och spara bland bilder sedan för deras filter på bilderna ^^

Av evelyn dahl - 18 maj 2015 23:38

Mycket om vatten exem.. Men ja idag så är det stelt!!! Otroligt! Luktar hör det och serber gult! Men ingen vätska kommer ur det!! Kolla bilden nerdanför för bild 1! Där är exemet rött/ rosa! Och det var för kira kliade på det men där ser man lite skillnad på just torrt och vätska i/ på exem!
Så det går åt rätt håll! Hon kommer se rolig ut med bort klippt päls på ena sidan bakom örat! Det är också en sak hennes öra har legat på exemet och fått det att klia för vätska i pälsen på örat irriterade huden så det kliade. Nu har hon haft bandage på så hon har inte känt päls på det! Vilket har gjort minskning av att klia på det! Jupp jag är lycklig ;P

Av evelyn dahl - 18 maj 2015 23:32

Okej det har regnat så mycket i de senaste dagar regnade lite idag med.. Men solen var framme!!!!!!
Hungården var för blött så blev för hundarna att ligga på trappan alltså fast bundna med.. Men! Jag satt med dom!!!! Alltså de satt inte fast själva i solen utan jag satt sär brevid dom tills de ville in även om jag svettades eller förs satt jag där! Vilket göt stor skillnad!

Av evelyn dahl - 18 maj 2015 23:29

Det går verkligen framåt med min hibiskus det som är bäst med just denna blomma är att när den ramlar av så kommer en ny bakom :')
Så det kommer blomma efter blomma :D

Ovido - Quiz & Flashcards