lady E

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av evelyn dahl - 21 maj 2015 01:22

Visst saker hick fel idag men orka skira så tar det positiva!
Fländörs ja denna kille ville mysa la mig i sängen och han snabbt uppe och låg brevid mig sov riktigt gott!
Sedan fick han två kompisar som också sov riktigt bra brevid mig!
Och det jag var så jävla stolt över kiras sår hon hade inte haft av bandaget sedan såg såret så mycket bättre ut inget blod i det grinade och höll om henne och sa hur duktig hon var! Kunnde inte göra något annat en vara stolt över henne!
Efter allt med såret lämnade kira inte min sida hon kände nog av hur dåligt jag mådde och hon var orolig.. Hon är allt min bästa vän en riktig soulmate!

Av evelyn dahl - 21 maj 2015 01:08

Åh han är så söt! Och han kan vara duktig modell om han vill ^^

Av evelyn dahl - 21 maj 2015 01:04

Hehe varför åka så lång för att handla? Jo för att vi inte längre har Intersport där jag bor!! Och jag behövde nya inlägg för jag har använt sönder de andra jag köpte ^^' sedan men på bilden står det Coop forum hehe ja lustigt i Coop forum i kristinaham har de abotek, smink affär och ett café och sist Intersport! Och idag skulle jag få ett par special gjorda inlägg som är gjorda för bara mina fötter! :)
Var lite skumt att göra olika rörelser och sedan stå där och ha någon klämma här och där på båda fötterna men blev nöjd med resultatet! De funkar underbart med mina fötter!! Och kan säga om det rädda mig från smärta i axlar/rygg/knä/höft och häl så betalar jag allt 600kr ^^
Och efter bara någon minut kännde jag av hur mycket bättre jag stod och gick och mamma sa att jag går bättre slår inte knäna i varandra osv ^^
Så klart sprang vi och handlade efter detta blev både roligt och tråkigt.. Men jaha.. Dagen dög.. Till och från.
Fixade mat åt mig själv så jag kan laga under dagen då mamma och pappa inte är hemma.. Mycket som hörs i stekpannan eller ugnen så friterat blev det inte mycket i denna tjejs framtid xP tänka på vad man äter! Vill inte ha för mycket farliga fetter i kroppen ^^ sedan köpte vi lite blommor och bärbuskar inge på bilderna nedanför! Och vi handlade också hem lite nya chips var mer med mamma och hittade grejer en att hålla på med mobilen kollade priser och räknade lite med huvudet.. Men ja.. Det var det mesta man gjorde idag..

Av evelyn dahl - 21 maj 2015 00:54

Allt känns skit just nu men lovat att inta ta ut min jävla deppiga sida här längre utan föröka tänka på att låta det vara borta.. Idag var det sjukhuset orka skiva om allt som hände där och just ja jag ska funkig ditt 3 gånger nästa onsdag varför!! 3 olika ställen på sjukhuset och prata med 3 olika läkare och 2 ska undersöka mig.. Tycker det blir för mycket för mig.. Tyckte idag var jobbig... :/

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards