lady E

Direktlänk till inlägg 17 mars 2015

Movie!!

Av evelyn dahl - 17 mars 2015 02:29

Ja.. Denna film lät bra men vet ej.. Den hade sina stunder och blodet ser bra ut och många skräck filmer är blod dåligt gjort! Men men detta är en brittisk (Storbritannien= England) film om ett gäng killar som ska ut och ha det gött.. De ska till en by där det mesta delen bor bara kvinnor.. Typ sex film jupp.. Fast utan det där riktiga sex delen.. De kommer i alla fall till byn och det är en ghost town det finns ingen där som de ser!
De pratar och sedan ser de någon gå på gatan som blir på hoppas av en soldat ( arme kläder på sig) och det blir liv och så ser de att något är fel med personen som bussar sig vara en kvinna.. Alla kvinnor är typ zombies de springer till busen där hon som kör också har blivit smittad och försöker döda dom.. Det lustiga är att dessa zombies kan inte tycka de är något annat bär på saker typ yxor,saxar, skyltar, hästpiska <-- jupp en häst piska -.-' men men och de vet hur man öppnar vissa dörrar och hur man hugger ner någon som gömmer sig högt.. Skumt jupp.. Men de springer runt staden och försöker hitta ett ställe där de kan vila och sedan komma ifrån byn.. Detta är en mer skräck komedi film ger den inte mycket poäng tyckte den var skum och smått idiotiskt.. Men bra effekter var det på blod och hur zombie tjejerna såg ut. Samt för få skratt..
Kolla om ni och tycker den låter intressant för er del.

Oculus!
Ja denna film längtade jag att se jag fick en dålig version av den med dåligt ljud och ingen text.. Men men såg den några veckor efter den var klar på bio men glömde bort hur den var och vad som hände. Så såg den igen idag. Och jag tycker effekter och de där skräck attackerna var var gjorde bra animering på ögonen och i spegeln jupp filmen handlar om 2 syskon och en ond spegel som leker med ditt huvud! Denna film är svår att förklara efter som den hoppar otroligt mycket! Men men de här två unga/vuxna hade inte en rolig barndom deras föräldrar blev mördare och det var kaos i familjen de såg saker och växer dog i huset och deras hund blev galen.. Familjen gick i olika vägar kan man säga.. Yngsta barnet kom ut ut ett psykhem tror jag som salt hörde nästan inget de sa..
Men han syster hämtar honom och hon har fixat så att just den spegeln som förstörde deras barndom var i samma hus de borde i som små och nu skulle de filma att allt var spegelns fel.. Och så klart tro Brodén att han syster blivit knäpp för han fick hjälp på psyk och hon fick inte just den hjälpen men sedan börjar saker hända de tror de är någon annan stans eller gör något fast de inte gör det.. Typ då de byter glöd lampor och äter äpplen och hon råkar ta en glödlampa tror hon men det var äpplet ändå känner hon smärtan och såg blodet och såg lampan i handen, men när hennes bor ropade henne namn var det helt plötsligt ett äpple i hennes hand och mun.. Sorry dålig förklaring men filmen är bra men som jag skrev hoppar otroligt mycket. Men se på den för den är bra :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards