lady E

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av evelyn dahl - 19 oktober 2014 22:39

Är så sugen på det gula schabraket pga det jag köpte var en jävligt fur fördelsedags present... Och jag vill ha mitt egna.. Om jag nu börjar rida någon annan stans mamma vill vetkligen att jag byter ställe och trött på att höra det varje dag.. Hon vill att jag ska göra de saker jag vill. Men men jag har inte hittat något riktigt helt gult på någon ända jävla sida. Jag vet var jag kan få ta i gula benskydd och lindor men ett gult schabrak.. Skulle kunna be Lasse göra ett men vet ej har redan bett honom då han är klar med det gröna fixa ett superman och Batman schabrak. För hur många har det lixom ;)
Men om det gula en tjej säljer ett som hon säger är full och inte använder bara provat och en kompis köpte av henne och ja det stämde inte alls vad hon sa att det skulle vara. Det var ponny skulle vara cob det skulle vara tvättat vilket det verkligen inte var slumrade som fan av det..
På tisdag ska jag också in på hööks i Örebro efter jag träffat Maria ska prova ett par vinter Ridstövlar så jag slipper frysas mina jävla fötter av som jag nästan gjorde förra året. Sen ska vi också kolla på täckena som jag ska köpa i slutet på månaden pga får mitt studie bidrag.. Och denna vecka ska jag tvinga mamma och pappa att hjälpa mig med matten så jag kan lämna in något papper har över 23 olika häften nästan klar med 2 osv.

Du!

Av evelyn dahl - 19 oktober 2014 22:30

Utan dig vet jag inte vart mörker hade tagit mig su var mitt ljus min ängen!
Jag kar kämpat ovh många förstår inte hur jag klarat det inte jag själv för en nu det är att vare dig du har alltid gått där bredvid mig väntat då jag inte orkat gå och du har hjälpt mig kämpat mig upp då jag ramlat ner.. Mörkret var inte så mörkt för du var mitt ljus mitt liv och min bästa vän<3
Du har aldrig ljugit för mig. Du har aldrig lämnat mig. Du har aldrig pratat bakom min rygg. Du har låtit mig vara när jag velat ha egen tid och du har alltid hjälpt mig genom smärta och tårar du tröstar mig varje dag. Och ser så jag inte gör mig illa och skär sönder mer av min arm en var jag gjorde under högstadiet du hjälpte mig du är allt jag behöver jag låter ingen ta dig ifrån mig för finns inte du finns inte jag!<3

Av evelyn dahl - 19 oktober 2014 22:24

Av evelyn dahl - 19 oktober 2014 21:58

Ja det är nig dags att tömma min mobil igen. Ligga i en säng hella dagarna gör att man sparar massa bilder och sen inte gör ett skit med dom.

Av evelyn dahl - 19 oktober 2014 21:56

Gillar denna den är nog min näst favorit monster!
Ingen slår varulvar men ja gillar hue denna är byggd :)

Av evelyn dahl - 19 oktober 2014 16:39

Ja vaknade vid 13.00 somnade om och typ ja halv sovit hella dagen hade en hund som försökte knuffa ur mig ur sängen. Och nu ska jag fixa mat och sedan gå ut en stund.. Känner att jag behöver röra min smärtsamma kropp..

Av evelyn dahl - 19 oktober 2014 03:31

Ja sitter och fixar bort irriterande saker på bilder via gimp. Gör det bara jag blir irriterad på dom osv..
Sen så sover allt mina fina änglar gött önskar jag kunde sova som dom.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av evelyn dahl - 19 oktober 2014 00:57

Varit sjuk snart 2 veckor.. Min kropp har blevit bättre men smärtan är kvar gjorde Lasse orolig mycket idag. Satt och bet ihop och gav honom ett leende och bad ofta om ursäkt och gick till mitt rum och la mig.. Känner mig elak han berättade om London och jag hade så mycket frågor och jag ville vara snäll mot honom eftersom grejerna han köpte mig var dyra.. Men mina leder gjorde bara så jävla ont.. Saknar att rida att ens vara med hästar känna doften. Hålla på med manen eller dra handen över ryggen.. Saknar att sitta på ryggen och känna musklerna mjukas upp och masseras då kroppen följer med hästens rörelser.. Höra ljudet av hovarna och hästens andetag.. Sitta där och de fina öronen och bara njuta.. Men är tyvärr för sjuk..pch mamma med Så hälsa på hennes kompis blir nog inte denna vecka...
Blir bara Maria sedan får jag vila och veckan efter det så ja är det höstlov.
Får se vad som kan hända.

Ovido - Quiz & Flashcards