lady E

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av evelyn dahl - 10 oktober 2014 18:44

Sitter och väntar på mamma som aldrig kommer hem..
Hon skulle bara vara hos Ennie i 1 timme sa hon då hon ringde vid 13.45 och nu är kl 18:44 och hon är inte hemma en... Sen så lovade hon tacos när vi handlade i måndags och jag hoppas hon kommer ihåg det...

Av evelyn dahl - 10 oktober 2014 14:04

Ja idag hade jag ingen riktig yrsel..
Lite svårt att gå har jag men jag kan både stå och hoppa på 1 ben utan att ramla så fattar inte hur jag kan ha sämmre blans på 2 ben...
Ialla fall lega hella dagen förutom då jag gick och hämtade soppa eller en alvedon och mer dryck.
Annars är det mys med hunden och sedan fixa bilder litte smått ska slänga upp dom sen på bloggen och insta sedan några på dayveiws.

Av evelyn dahl - 10 oktober 2014 01:57

Ja märkte att mitt Bröndby gjorde ont och hittade detta på litet jag klämde lite och det gjorde otroligt ont..
Så skar upp det klämde ut vätska tills det kom blod och sedan var det bara att tvätta det med asol sprit och sedan täppa över det.
Och nu får man hoppas på det bästa..
Sen ska jag börja med mina sömn tabletter igen trött på att inte kunna sova som jag ska och det kan också vara en anledning till allt som hände idag..

Ovido - Quiz & Flashcards