lady E

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av evelyn dahl - 20 oktober 2014 20:22

Av evelyn dahl - 20 oktober 2014 20:21

Ja imorgon är det ju Örebro.
Först träffa Maria berätta om min panik och mitt hjärta som inte vill lungan ner sig och alla skakningar jag har nu.. Och hur dåligt jag mår med mig själv och min kropp... Sen blir det antingen skokanonen för Ellinore ska ha skor... Hatar att hon ska med.. Eller så blir det rusta... För Ennie ska visst med och då är Svea med också.. Ush... Eller ditt jag och mamma vill hööks.. Jag ska kolla stövlar gillar inte stövlar men fanns inga billiga ridskor för vinter.. Sen ska vi kolla hundarnas täcken.. Storlek osv.

<3

Av evelyn dahl - 20 oktober 2014 20:17

Av evelyn dahl - 20 oktober 2014 20:15

Då kör vi det nya avsnittet dåda!!!

Av evelyn dahl - 20 oktober 2014 20:14

Smärtsam dag och jag hade nog själv valt att sova hella dagen istället..
Men vara ute med kira pga mådde illa spydde nästan osv.. Men ja det var roligt körde rulla runt 5 gånger hon gjorde det bra för att inte ha gjort det på länge.. Vilade också 4 gånger på en sån kort prumenad. Sen så fick hon äntligen hoppa också gjorde det ute i skogen slängde godis och hon hoppade. Sen när jag kol hem så var det vila sedan åka till tandläkaren.. Hatar tandläkaren gillar inte när folk rör mig. Sedan så träffade vi kahleb mamma tittade på mig så det var bara att prata och vara snäll...
Sen när det var min tur så kände jag ett obehag.. Och när jag kom in så sa de att de skulle bedöva mig. Och då fick jag panik skrek nej! Satt och skalade inge bedövning.. Och jag har aldrig behöft det.. Vill inte ha rn spruta i munnen.. Så satt och rev min arm av smärtan när dom borrade men det gjorde inte lika ont dom jag trodde.. Gick bra och fort och jag fick ta pauser pga hon kollade på datorn och fixade med borren och annat.. Hade värdens problem att gå efter det mer en vad jag har haft. När mamma såg nog så hjälpte hon mig till en stol mina ben bara skakade.. Blev så rädd då jag hörde bedöva.. Vem gillar att få en bedövnings spruta lixom... Men de smörjde en slags kräm som skulle få tandens närver att lugna sig men man kunde få små ont efter och ja det göt jag...
Men fick vila en stund sedan åkte vi och köpte en drick. Sedna köpte mamma glass. Och sedan då vi kom hem la jag mig i sängen och bara mår skit smärtor i kroppen och smärta i tanden.. Vill bara dö...

Av evelyn dahl - 20 oktober 2014 02:02

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards