lady E

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av evelyn dahl - 21 oktober 2014 21:26

Av evelyn dahl - 21 oktober 2014 21:24

Var inne på hööks idag och kollade noga på dessa schabrak och ja. Det är grymt snygga och bra kvalité. Jag da dessa ska jag skaffa hem.. Skiter i om de ligger mesta tiden jag ska ha dom.. Och de här ska vara hemma hos mig tänker inte låta de bli förstörda smutsiga eller ja slitna. De ska vara fina och hålla länge.. Ska så klart ha med mig då jag rider men det ska em sen efter..
Sedan ska jag också hämta hem benskydd och sedan till hovarna med det var riktigt snygga och har Shabrak i färgerna så varför inte lixom.

Sur på mamma och då blir jag sur på alla... Just nu är jag sur på mig själv även på kira och hon har inte gjort något.. Sitter i mitt rum och bara vill skrika kanske därför jag är så sur stänger ut alla men alla gör dig illa finns ingen du kan lita på har lärt mig det nu.. Jag kan inte ens lite på mig själv..

Av evelyn dahl - 21 oktober 2014 19:23

<3

Av evelyn dahl - 21 oktober 2014 10:42

En bild från american horror story :)
Inte riktigt lärt min hans namn en. Har bara sett en episode.
Men men idag är det Örebro ska somna om och vila i 1 timmar.

Av evelyn dahl - 21 oktober 2014 10:40

Av evelyn dahl - 21 oktober 2014 02:06

Fint eller hur.. På min andra sida har jag sår.. Allt för att inte ta en jävla spruta.. Vägrar man så gör man..
Tur att jag inte ska ditt för en i december.

Ovido - Quiz & Flashcards