lady E

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av evelyn dahl - 3 oktober 2014 22:34

Kan säga att jag älskar Sirius black och jag blev så förstörd då han såg jag grät i timmar.. :'(
Han var så underbar och snäll!!
Rent av underbar och sedan vis som albus dumbledore.

Av evelyn dahl - 3 oktober 2014 22:27

Jag är i en stor kris med mig själv.. Jag är rädd och osäker därför svarar jag inte därför vill jag inte ge er ett svar. Jag har stängt av på grund av att jag måste hitta rätt jag måste finna mig igen.. Tiden kommer jag vet inte när men den kommer...
Jag är ledsen att jag inte svarar. Jag är ledsen att ni inte får era svar.. Men jag kommer bara göra saker värre och kanske få er må dåligt..
Jag är själv just nu grymt förtvivlad... Sårad... Ledsen... Sviken... Och arg..
Jag sitter bara och tittar på det men styrkan finns inte att trycka på det du/ni skrivit..
Vet att många läser min blogg och ja här har ni varför jag inte svarar.. Och ändå det verkar som det inte var så viktigt för inte sett er här en.

Av evelyn dahl - 3 oktober 2014 21:41

Ska så köpa in detta i framtiden!
Liksom det är ju 2 i en träns ju!! *.*

Av evelyn dahl - 3 oktober 2014 21:11

Ja dagen var typ samma ta hand om disken tvätta bordet ta fram till dom som skulle äta och fixa fram fika för det skulle komma främat sen var det städa ett skåp och ja ni ser vad mycket det var och vad mycket som inte skulle vara där utan på soptippen.
Slutade i alla fall som jag skulle och det var lugnt och skönt hemma :')
Slängde i mig lite skräp mat också innan jag fixade lite matte sen då mamma och pappa kom hem fixade jag mat åt hundarna och katterna. Lekte också med hundarna en stund på gårn osv :')
Sedan köpte vi pizza och testade en pizza jag faktiskt aldrig har ätit förut och den var grymt god! :')
Och nu ser jag på Batman!!
Tycker Batman är intressant på något viss! :)

Av evelyn dahl - 3 oktober 2014 10:23

Blev att avbryta den för ja fick reda på att det var problem med den osv.

Ovido - Quiz & Flashcards