lady E

Alla inlägg den 1 oktober 2014

<3

Av evelyn dahl - 1 oktober 2014 23:14

Av evelyn dahl - 1 oktober 2014 23:11

Är deppig mår skit för allt så tack gode Gud att dessa underbara och roliga mäniskor finns på yotube och gör mig så otroligt glad och får mig skratta! Och de flesta förstår hur det är att vara mobbad och må dåligt.
Kan bara säga tack för att ni är där på youtube och gör min dag!

Av evelyn dahl - 1 oktober 2014 21:40

Åh jag har velat ha en av dess sen jag var på närcon 2012!
De är så mjuka och Goa och du kan skaffa en som är 56 cm lång :)

Sen finns det andra söta saker också :')

Bok

Av evelyn dahl - 1 oktober 2014 21:36

Håller på att skriva ännu en till saga eller bok hur man nu vill se det..

Tog olika bilder från Google och gjorde detta som en bra framsida om men bara har tur kanske det kan bli något kommer på bra idéer då jag är deppig.. Dock inte kommit långt med det jag skrivit..

Av evelyn dahl - 1 oktober 2014 17:31

Ja då var första dagen på praktiken klar. Först så träffade jag denna söta 14 veckor gammal tax valp dom blev en ny kompis :)
Sen har jag mesta delen bara hjälpt Katarina i köket typ diskat ställt fram fika mat, hjälpt henne med maten sen städat bort fika och annat tvättat bordet 2 gånger och sorterat lite grejer. Katarina var med om en bil olyka och hade turen att klara dig men hon går med en grej som sitter sunt övre kroppen och sedan går imellan brösten för ryggen skull så därför hjälper jag henne i köket osv. Sen åkte vi iväg och kollade kor här och där så blev lite jobba över med 1 och 1 halv timme.

Av evelyn dahl - 1 oktober 2014 00:03

Känner att jag inte orkar mer..
Mina tankar dödar mig.
Vissa säger du gjorde rätt du har rätt att vara arg medan de andra du kan inte bestämma så där du gjorde fel inte den du är arg på..
Det är nog mig själv jag är arg på mig själv jag hatar för jag är antingen för mager eller fet. För mina ärr och döds tankar.. För att jag aldrig kommer ifrån mörkret.
Mitt förflutna jagar mig varje dag ingen vet hur mycket jag bara vill gråta hur mycket jag vill bli av med smärtan i mitt bröst som aldrig lämnar... Hur mycket jag kämpar och håller smärtan inne.
Spelar som att allt är okej jag mår bra jag är lycklig... Medan jag är förstörd och rädd...
Känner liksom att jag är en sån jobbig mäniska jag kanske ska förstöra mig själv och vara ensam..
Förlåt att jag hella tiden är deppig...
Men jag blir förstörd för bara ett ord.
Ett skämt eller en kommentar kan få mig vilja gråta... Jag är inte som andra det finns fler som mig och leva livet som ni gör försöker jag varje dag men jag klarar det inte jag hör inte hemma där... Jag blir rädd och förvirrad för minsta lilla och det förstör varje dag.. Jag har svårt att förlåta och lita på mäniskor.. Det är den sjuka mäniska jag är..

Ovido - Quiz & Flashcards