lady E

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av evelyn dahl - 22 oktober 2014 18:43

Ätit.. Det var bara 4 potatisar men mår dåligt och ja.. Livet med mat vatten och leva är inte det jag vill längre jag mår bara dåligare och dåligare jag vill ha ljus jag vill ha lycka i mitt liv.. Men värden vill visst inte det..
Såren gör ont. Höften och axeln är nog skadad.. Och jag har nu förlorat min fight mot mörkret..

Av evelyn dahl - 22 oktober 2014 17:23

Kropen gör ont hostade blod då jag var ute. Kul att det har börjat igen.. Fick igen meddelande på fb... Är arg, rädd, sjuk, ledsen och mår rent av skit. Kroppen har fullt med sår och blåmärken för jag har problem att gå och bu hostar jag blod igen.. Vad blir det näst hjärnskaking.. Jag ät ett svin ett jävla svin... Sur på allt och alla sitter bara här och hatar allt drömmer om saker som aldrig kommer hända.. Tankar jag bara har då och sedan ser de bara idiotiska ut.. Inte ett under på hur jag mår att jag vill boet vill lämna det här stället.. Folk blir då i alla fall glada.. Kanske är bäst att säga hejdå till allt och alla.. Lämna tillbaka ridskorna sälja mina benskydd, lindor och schabrak.. Julia vet jag skulle gilla det turkosa.. Sa själv till pappa att jag skiter i provridningen och att åka iväg denna vecka vill inte ens till Julia just nu... Allt gör ont.. Mina äta svider mitt hjärta värker och jag har ent av skräck av att hosta mer blod.. Men ska snart till sjukhuset de ska kolla magen och sedan ta blodprov.. Kanske har turen att dö på operationsbordet många kommer bli lyckliga!!

Av evelyn dahl - 22 oktober 2014 14:45

Äntligen snart så kommer en ny Tim Burton film tack fick någon glädje i kroppen...

...

Av evelyn dahl - 22 oktober 2014 03:19

Mår skit.. Har tråkigt... Har album med videor och bilder varför inte slänga upp 2 dåliga videor.. Sony Vega PRO dampar och stänger ner sig hela tiden så blir nog installera om det.. Så gjorde dom med Windows movie maker men ja något nytt i alla fall.. Fortsätta fixa bilder har bilder på iko från april att fixa mitt namn på osv..

Av evelyn dahl - 22 oktober 2014 03:15

Dagen blev skit.. Visste redan att den skulle bli det eftersom alla skulle med... men ja den blev värre jävla skit.. Fick mina skor man täckena vi köpte till hundarna var för små så måste lämna in dom och det fanns inte större storlek lixom 65 och de är för små vafan!! :(
Och sen blev det bråk för ja gillar inte folk som bara lovar och lovar men håller det aldrig och sedan ljuga för en.. Och anklaga på samma gång får mig bara att vilja spy..
Trött på alla jävla lögner varför är det så kul att ljuga??
Säger men inget svarar man inte så ljuger man ju inte.. Ush har fan för mycket lögner i mitt liv som bara får mig må skit.. Trött på dom bara rent av trött på det.. Kanske ska bli likadan och ljuga för alla och se hur de tycker det är.. Fy fan för Lönnger... Livet suger aldrig varit kul.. Jag har mått så har dåligt i 9 år mådde något bättre då jag var 6 år men efter åren blev det värre..

Ovido - Quiz & Flashcards