lady E

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av evelyn dahl - 18 oktober 2014 21:56

Jupp nu blir det att se på dessa två nya tv serier jag fick av Lasse idag :)
Gillar verkligen arrow pga är lite Batman över det osv :)

Av evelyn dahl - 18 oktober 2014 21:52

Ja idag fick jag det jag önskade mig från London. :)
När jag först fick detta sms tänkte jag då går jag nog manga eller en staty drake eller liknade. Sen hörde jag pappa och han prata om the walkingdead och jag bara han har köpt en daryl Dixon tröja till mig!!! <3
Men sen så sa han att han lykades ta sig in till diagon ally och hittade min fina halsduk och trollstav är lycklig som fan!!
Har haft på mig halsduken typ hela dagen den är underbart varm och skön. Smärtan i halsen har nästan försvunnit! :)

<3

Av evelyn dahl - 18 oktober 2014 06:37

Av evelyn dahl - 18 oktober 2014 06:36

Hittade detta..
Bilden nedan är en bild Lollo (bästa vän låg/högstadiet. Vi ses tyvärr inte mycket nu) gjorde till mig för 1/2 år sen. Och idag hittade jag den övre som är typ likadan. Vet ej om Lollo gjorde om dig så det var jag i stället för den andra tjejen eller om det är tvärt om.. Skrivit till henne men hon har inte velat svara hon är väll som mig håller sig borta från konversationer och mäniskor.. Ber en gång till om ursäkt för att jag kanske inte svarar på fb/sms/kik/Twitter/och vissa komentarer här på bloggen men känner att ta en paus igen från det i alla fall tills på tisdag. Efter jag träffat Maria igen.. Sista tisdagen på 2 veckor. För det är bara 1 vecka sen höstlov :)
Önskar jag kunnde göra vad jag vill då men har nog andra planer mamma sa att vi skulle göra något då.. Kanske är då jag ska iväg och provrida vem vet..

Av evelyn dahl - 18 oktober 2014 02:55

Var ute en stund idag kan säga att andas och gå var svårt förs som fan men det var skönt att komma ut.. Gick långsamt och pappa fick vänta mycket.. Fick också sitta en stund vid damen och vila.. Jävlar vad jag får jobba med min kropp och kämpa upp min styrka balans och ork när jag blir frisk blir många hårda prumenader och jogging turer sen ska jag ge mig in i svår gående mark för att öva balansen vet ett riktigt bra plats men så svårt att ta mig ditt just nu pga ny ägare på marken sedan finns det nu fällor där.. Men jag ska ta mig ditt och öva!
Sen ska jag ge mig in på en trav väd en bit in i skogen och jogga då blir uppvärmingen att ta sig ditt vilket är att vara smidig snabb och tyst pga går igenom ett älg område sett många älgar där och ibland är de inte trevliga de går mot dig lixom.. Aldrig attackerat men de går tackat mot dig ibland.

Men men träna träna trän blir det :)
Sen så måste jag sen träna balans i ridningen.. Ska se cad jag kan göra.. Just nu blir det inget.. Hoppas jag snart mår bättre så jag får slänga mig upp igen och sedan att Linda, Maja och klara får bilder.. Kanske inte blir bilder som ni vill men ska försöka fixa fram dom vet att ni varit jätte oroliga och verkligen velat ha bilder så ska försöka fixa.. Det blir nog nästa helg..

Av evelyn dahl - 18 oktober 2014 02:47

Sitter och ser på youtube snart sett klart alla episoder av swingpoynt.
Och då blir det markipiler igen :')
Sen så fixar jag bilder för glatta livet.. Behöver fixa klart mappar jag som är hur gammal som helst och jag blev lixom trött så började på en ny osv vilket var dumt så sitter nu och fixar bilder på mappar som är någon månad eller fler gammal..

Ovido - Quiz & Flashcards