lady E

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av evelyn dahl - 26 oktober 2014 22:11

Kolla! vilken stilig kille!!
Tyvärr är han 10 år gammal och säljs bara till en som ska fortsätta dressyr med honom :/

Denna med fast hålls på att rida in och man var tvungen att vara utbildad med unga hästar.

Av evelyn dahl - 26 oktober 2014 22:09

Sitter och ser på detta.. Och det är så jävla likt resident evil spelet jag har men Ofc det är ju samma person som gjort detta spel! ;)
Åh vill spela resident evil men sitter fast med bara 1 kniv på andra bossen och vill inte spela om liksom :(
Allt är de dina vargarna och de fina jävla motorsågs gubbarnas fel i spelet.. Ni som spelat vet vad jag menar kan stå ovh skjuta hur mycket som helst på dom men de dör ju fan inte :/
Slösar så på ammunition när man möter fanskapet.. Och han är med i det nya spelet ser bara lite amurlunda ut men fortfarande svår att döda och springer runt med sin motorsåg xD
Sen har de nu skaffat sig en gubbe med låda över huvudet så där går det inte att skjuta och han har typ en hammare och yxa lixom xD

Av evelyn dahl - 26 oktober 2014 22:02

Så här kommer nog mina pilar se ut. Man kan välja färg själv osv..
Längtar ialla fall och testa dom..
Ska också fråga Lasse om han kan fixa en ny koger åt mig.. Den jag har är bra pilarna åker inte ut men vissa är svåra att få ur och sedan har jag bara till 10 pilar som Max. Vill ha lite mer pilar att skjuta med och ha det bättre att få ur pilarna.

Av evelyn dahl - 26 oktober 2014 21:51

Av evelyn dahl - 26 oktober 2014 07:26

Sedan Robin Williams död har jag tänkt mycket.. Sett måna av hans filmer och vem har inte någon känsla för anden i Aladdin?
Min tanke är att han fick oss att skratta att fortsätta kämpa att se ljus och ha ett leende i vårar liv men ingen kunde göra det samma till honom.. Det får mig bara tårögd det är så många som hjälper mäniskor och får folk att må bra men när de själva behöver hjälp så vänder alla ryggen till.. Länkar jag kunnde gjort någonting han var en så underbar skodispelare! Det är en förlust som kommer leva länge.. Ingen kan ta hans plats i våra hjärtan!

Av evelyn dahl - 26 oktober 2014 06:30

Snart halloween!!
Älskar halloween det är lixom min västa dag på året för ja det är skräck och monster och man får godis!!
Gillar inte jul pga mamma fog nästan för oss mellan 2009/2010
Min fördelsedags händer det aldrig något bra förutom mina presenter men skadar mig alltid eller någon i min familj.. Påsk är ja inge stort i denna familj säger glad påsk äter påskbord sen är det över.. Samma sak med midsommar.. Mat och säga glad midsommar! Namnsdag säger vi bara grattis där med.. Men på halloween är jag allt på G!! Skrämmer alla och klär ut mig och jag skulle ha fixat en bra lixom team kostym med kora men inte hittat något.. Kör väll på den jag tog förra året. Och kira får vara min döds hund!
Får se om jag ändar mig osv.

Av evelyn dahl - 26 oktober 2014 03:16

Av evelyn dahl - 26 oktober 2014 03:15

Har en båge och massa pilar och piltavlor! Dock ingen häst :(
Jaja denna övning är fokus, balans och förtroende! Hästen ska kunna hålla sig i rak och kort galopp du ska kunna stå eller sitta stadig och fokusera på olika tavlor du skjuter på!
Detta är en utmaning men kommer nog bli rätt bra resultat då jag klarar det!!
Ska försöka öva lite nu med bågen inte varit ute med den på snart 1 månad!
Sen får jag snart mina aluminium pilar istället för mina plast pilar som går sönder så fort jag skjuter med dom och jag får alla jävla flisar i fingrarna..
Men men då jag kanske får engen eller jag vet ej om jag kommer bli fodervärd nu osv..
Lasse och jag satt och pratade litte för walles annons var borta så fick leta igen kollade över 67 olika hästar sen hittade vi Walle igen dyrare en förra gången :/
Men ja han är ett bra val.. Sen tittade Lasse på mig och sa du vill inte rida hos Amanda eller hur. Vill och vill det är så långt bort svarade jag. Och då sa han då du blir bättre ska jag kanske fixa så du har en häst du har tills du får din egna. Har en kompis som inte har tid för sin och hen kan nog låna ut den till dig. Och nu är jag så nyfiken!!
Men vi får se hur det blir med Walle Lasse ska till banken på fredag och se om han får lån. Får hålla tummarna men inget går ju som jag vill :/

Ovido - Quiz & Flashcards