lady E

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av evelyn dahl - 28 oktober 2014 07:05

Ska försöka få upp dessa på youtube..
Håller på med en till.. Inte för att jag har några nya videor på ja allt men det går allt att använda videor jag inte använt förut och fixa om lite :)

Om ni vill se lite av vediorna finns dom på min videofy ;)

Av evelyn dahl - 28 oktober 2014 07:05

Ska försöka få upp dessa på youtube..
Håller på med en till.. Inte för att jag har några nya videor på ja allt men det går allt att använda videor jag inte använt förut och fixa om lite :)

Om ni vill se lite av vediorna finns dom på min videofy ;)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av evelyn dahl - 28 oktober 2014 06:59

Tar mina sömntabletter vid 20.00 men ändå kan jag inte sova under natten.. Ne jag sover hela dagerns istället.. Vill lixom kunna göra mer en vakna äta sen ska jag sova igen..
Vill gå ut med kira träna henne på asfalten och kämpa upp mina muskler..
Och tanke på att jag ska till sjukhuset måste jag ju vara vaken ju.. Kan ju inte sova medans de ska ta mitt blod prov.. Och sen kommer de kanske också kolla min mage då jag är inne då kan jag allt sova.. Eller ja de ger mig en en spruta med något medel och sen är jag bara borta tro mig du är rätt så yr i 30 min då du vaknar xD

Av evelyn dahl - 28 oktober 2014 06:53

Kan inte släppa det.. Allt gör ont.. Han var rn så underbar skådespelare som alltid fick en att känna så många olika kännslor!
Kan ju bara hoppas att han har det bra nu. Att han kan le och få de där uppe att skratta och ha det lika bra som vi när han var vid våran sida.. Du kommer aldrig lämna våra hjärtan Robin!<3

Av evelyn dahl - 28 oktober 2014 05:44

Ja vart ska jag börja... Ja vi hade 3 strömavbrott under natten.. Vid kl 03.00 då vaknade jag för det blev typ ett jävla ljud av högtararna till min dator.
Kunnde inte sova efter det så jag gjorde i ordning lite grejer typ bör kläder tog mediciner sedan vid 04.45 gjorde jag frukost åt mig, katterna och hundarna. När jag skulle ge fländörs mat skar jag mig på en av mina pilar.. Dock ingen pilspets på!! Utan fråga armen på plast som var trasigt och rev upp.. Sedan har jag också suttit och fixat videor på mammas dator ;)
Får hoppas att internatet funkar så jag fuling kan lägga ut på på youtube..
Har något jävla ssl-anslutnings fel då jag skriver in Facebook, youtube, goggle, deviantart och några fler sidor.. Kollat upp vad man ska göra och gjort det men inte hjälpt :(

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards