lady E

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av evelyn dahl - 9 oktober 2014 19:09

Ush är så jävla rädd nu händer det här i morgon så måste jag åka in till sjukhuset och jag vet ju inte vad länge eller vad som kommer hända mamma och pappa vill att de lägger in mig och kollar vad det kan vara för fel medan jag hatar att ligga på sjukhus hatar folk som tar på mig och frågar frågor och sedan vad tråkigt det är.. Och just där så är det svårt för mig att känna mig trygg..

Men det är ju också viktigt att få reda på vad som är fel med mig.. För vill inte leva så här rösten av mitt liv med värdens huvudvärk och ett snurrande huvud som får mig att spy och inte kunna stå eller ha balans på flera timmar...

Av evelyn dahl - 9 oktober 2014 14:13

Ja känns ju skönt att jag slapp åka ut få det regnar som fan..
Sen så är Lasse nu på väg till London han hade skrivit till Ellinore osv..

Av evelyn dahl - 9 oktober 2014 13:37

Detta har varit min dag..
Allt snurrade då jag vaknade och jag tänkte det går nog över men nej jag gick upp 09.07 och satt på toan ovh spydde psga allt snurrade och jag slog både i axlarna huvudet och knäna...de gånger då jag ramlade... Hade verkligen ingen balans.. Kunde fan knappt ta mig till mitt rum så jag kunnde ringa mamma och sedan pappa och berätta att jag var otroligt rädd och mådde grymt dåligt...
Liksom tänk att allt snurrar för dig hella tiden vare sig du står sitter eller ligger så snurrar allt..
Som tur var så kom pappa hem gav mig rn alvedon och sen sov jag ett par timmar och ja nu snurrar det inte när jag ligger eller sitter upp men det gör det då jag ska gå.. Tror det är för att jag vaknar och Flygger upp 7/12 gånger och kollar klockan sen lägger jag mig igen... Ush hatar detta...

Av evelyn dahl - 9 oktober 2014 01:12


 

                         

Ovido - Quiz & Flashcards