lady E

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av evelyn dahl - 5 oktober 2014 23:38

Jag har blevit så svag..
Har alltid haft svårt att gråta förr men nu går jag inte en dag utan att jag bryter ihop och gråter.
Det kan vara på grund av hur jag mår..
Ett bråk eller ord.
Någons död eller tragiska händelse.
Över hur mitt liv kunde varit om jag bara vågade ge mig på saker.
Och filmer.

Såg just nu den nyaste Batman filmen och jag grinade och både skrek Bruce och Batman. Eftersom det var vissa senare då man tror han ska försvinna..
Samma sak hände då jag såg x-man days of future past. Jag skrek raven, Erik, storm, logan och Charles ett hundra tals gånger.. Och sedan av glädje och se saker som gjorde det till glädje tårar...
Ibland fastnar jag för små saker i en film typ en sak eller en människa/djur och det får mig att bli så ledsen när vissa saker händer så jag gråter..
Men de filmer som fått mig gråta mest är nog Harry Potter..
Jag kan säga att albus dumbledore, dobby och Sirius back var mina favoriter i hella serien och när de försvann som tur var klarade sig hagrid i alla fall en :/
Men tro mig så fort jag tänker på dom börjar nästan tårarna rinna..
Alltså jag är väldigt känslosam nu pga mitt psykiska hälsa..

Av evelyn dahl - 5 oktober 2014 21:25

Ja imorgon blir det lata sig för ja det fick jag ju inte göra idag för vi skulle hit och dit osv..
Förutom att jag måste jobba matte pga hinner inte någon annan dag..
Jag går typ efter skolans schema vilket är 45 min matte eller för mig 1 timme för jag sitter och täckande sen så kommer mamma och pappa hem vi rättar det jag gjort och ja har jag gjort mycket fel blir det mycket göra om.

Av evelyn dahl - 5 oktober 2014 21:21

Åh saknar dessa Goa och mysiga islandshästar Gud vad mys det är och alla är så glada när man pratar och myser med dom.

Av evelyn dahl - 5 oktober 2014 20:22

Ja idag har jag varit mer borta den hemma..
Först var vi till östra kyrkogården och satte ljus och jag gick själv till sigges grav och var där en stund innan jag gick... Önskade jag visste var theres grav var för då hade jag varit där en stund också..
Men jaja sen åkte vi till Julia och köpte ägg och så hälsade jag på Julias häst limerick.
Han är så vacker och han var go bara han ville :)
Sen var det hem äta mat och sedan åkte vi till pappas bror och där hade folk varit och öppnat de saker pappa och jag spikat igen.
Pga pappas brors hus bran ner och han är väldigt sjuk så hans mark och saker står bara osv..
Men ja ni ser ju varför det är ett bra ställe att ha häst :)
Sen så har han en brygga och byggt en egen strand som är 20/30 meter lång :)
Sen på på vägen hemåt åkte pappa in hos en kompis och lämnade en grej innan vi åkte äspedalen hem och såg detta söta för som sprang och lekte med 6 andra hästar.

Sen när jag kom hem var det mysa med kira<3

Av evelyn dahl - 5 oktober 2014 03:20

Vem ska jag lyssna på..
Vem ska jag tro på..
Förstör jag mig själv?
Försöker jag som jag skulle?
Ger jag upp??
Kämpar jag fortfarande??
Vems röst har rätt.
Vem ska jag välja att lyssna på..
Allt rör sig i mitt huvud jag önskar jag slapp detta önskar jag visste vad jag ska göra varför jag är här!?

Av evelyn dahl - 5 oktober 2014 02:27

Jag vill inte ge upp.
Jag vill kämpa.
Jag vill vara där.
Jag vill vara den som hjälper dig.
Men allt skit orkar jag inte med..
Jag hatar det och därför är jag inte där..

Av evelyn dahl - 5 oktober 2014 02:24

Hehe fick reda på att Lasse ska till London. Och vara där en vecka eller om det var en helg osv...
Och då frågade han vill ni ha något från London.
Mamma sa inget vad jag kommer på.
Till pappa skulle det vara en ny kaffekopp.
Ellinore skulle ha en mini telefon kur eller vad det var och så tittade han på mig.. Satt ett jävla tag innan jag kom på att de har ju Harry Potter museum och till och med diagon ally och då sa jag att jag ville ha en gryffindor halsduk och Sirius black trollstav.
Lasse skrattade och så sa han att han skulle göra ett förök.
Sen så hittade jag igen den underbara film saker sidan jag älskar!!


http://www.cinemareplicas.com

Ovido - Quiz & Flashcards