lady E

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av evelyn dahl - 6 oktober 2014 22:36

Jag är så rädd..
Jag känner mig så osäker...
Jag vet inta vad jag ska göra vad jag ska tro...
Jag vågar inget...
Mörker har tagit över mig...
Folk gör mig illa utan att de vet det..
Ett ord.. Ett leende vid fel tillfälle.. En sak du gör.. En kommentar... Det dödar mig inombords..

[Bild]

Av evelyn dahl - 6 oktober 2014 22:15



I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything

What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of thorns
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here


What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way

Av evelyn dahl - 6 oktober 2014 22:11

Utan er vet jag inte vad som hänt med mig eller vad jag kunnat gjort..
Ni är alltid där och tröstar mig när jag är ledsen och jag tackar er så för det<3

Av evelyn dahl - 6 oktober 2014 15:49

Ja idag testade jag asfalten med kira och hon var super duktig hon brydde sig inte om bilar eller folk som var ute på gårdarna eller korna eller en som cyklade förbi oss..
Det som jag blev mest imponerad av var då jag såg en lös hund och kira brydde sig inte kände obehagligt eftersom den andra hunden var lös och ingen ägare vad jag såg.... Och det som fick mig fundera mer på är att nu är det definitivt koppel tvång eftersom det är älgjakt.
Men nu är jag hemma och kira fick ett äpple som belöning :)

Av evelyn dahl - 6 oktober 2014 14:41

Det första är från hööks och det ska vi köpa två.. Och det är för ja hösten är mörk vintern är sådär mörk och ja det åker bilar som fan här ute så vi behöver ha detta till hundarna.

Det andra täcket är från arken zoo och ja det är till kira då det regnar ute eftersom jag vill att hon ska slippa ha vatten exem. Har hänt 3 gånger och det har gått över efter ett tag men det är i alla fall då en hund inte blir torkad ordentligt så kan den få vatten exem.
Ja fakta finns nedanför bilderna på täckena.

Av evelyn dahl - 6 oktober 2014 14:31

Vet att jag lovade bilder på heppe och mig men jag kan säga detta jag mår så jävla dåligt med mig själv och sen så känner jag jag vill inte ditt när jag mår så här..
Om jag fick välja skulle jag inte vilja träffa någon.. Men tyvärr måste jag till min psykolog och få ut mina känslor och allt skit som händer/ har hänt mig... och till min praktik det är ett måste... Både min hälsa och jag behöver det.. Och ja praktiken ät ju för att jag inte ska behöva gå i skolan orkar liksom inte med det.. Så skolan säger att då får jag ta praktik.. Först sa de men där du rider där kan du väll ha praktik ja ett privat stall med 2 hästar inte mycket att göra... Och samma sak hos Kattis bara att där är det 3 hästar..
Då tog de upp botorp och det är ju en ridkubb/ ridskola men känner mig inte välkommen där och sen hur ska jag ta mig dit och hem?!?
Alltså blev det lämås gård..

Av evelyn dahl - 6 oktober 2014 14:22

Ska utan tvekan köpa ett indian hakomore eller snarare 3 :')
Har inte bestämt färg en men men..
Sen ska jag skaffa in 3 halsringen också i olika färger så klart för att kunna byta och för att de inte ska bli förstörda eller smutsiga..
Utan jag ska ha dom rn bra lång tid innan jag är tvungen att köpa nytt..
Ser liksom på mina schabrak vad de börjar bli slitna och sumutisga som fan är de med.. Så det blir att skaffa nya här fram över inte hittat något som jag riktigt är super kär i men har 2 jag är intresserade att köpa.

Ovido - Quiz & Flashcards