lady E

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av evelyn dahl - 12 oktober 2014 21:06

Kollade igen the walking dead 2 för ja jag har inte skaffat spelet en och det verkar så bra osv.. Men såg fört från pewdiepie och det visade sig att han hoppade över så mycket viktigtiga grejer. Så har nu typ sett om 4 episoder för att se så jag inte missat något.. Dock så är jag stolt över hur clementine har vuxit till en mini lee.. Sedan att Kenny var vid liv fick mig gråta trodde han var borta från första spelet osv.. Men tyckte att lee dog var dåligt saknar honom så och vet fler som önskar han var kvar i serien.

Av evelyn dahl - 12 oktober 2014 17:23

Ja imorgon är det måndag... Vet inte vad jag ska göra sur på mamma för hon ljög för mig och så säger hon liksom vi har dåligt med pengar då jag sa att hundarna behöver nytt vintertäcken med reflexer som bara kostar 179kr men hon hade råd att köpa lyktor och ljus för 345kr idag... Fattar inte vi har lixom redan 100 lyktor visst de flesta är trasiga eller är i garaget men endå!

Måste få paus från praktiken min hälsa är inge bra känner mig svag och hostar som fan..
Känns som jag fått feber med.. Och inte nog med det jag har fucking gått ner 2 kg.. Väger nu 49kg igen fan.. Allt går åt helvete... Tur så har mina armar inga nya sår en.. Sen så gick myggbett som var infekterat bra det har redan läkt och känner inte längre någon smärta från det... Önskade jag kunnde bli frisk.. Ska liksom iväg snart på olika saker..
Vem vet jag kanske har något jävla virus eller liknade..
Känns sköt att i alla fall fått vilat nu i 2 dagar imorgon är det första gången på 4 dagar jag går utan för dörrarna pga hundarna måste ut.. Sedan vädret hjälper verkligen inte min hälsa.. Blir alltid slö och trött då det regnar får huvudvärk då åskan går och ja vilka brukar inte bli deppiga då det regnar..

Av evelyn dahl - 12 oktober 2014 11:45

Ush ännu en gång så har mamma löjligt för mig.. Idag skulle bara hon och jag åkt till en kompis till henne Som säljer ljus grejer och annat. Men ja helt plötsligt skulle Ellinore med och Ennie och de har redan varit där 4 gånger och jag ingen så jävla snällt alltså och just nu är jag sur på Ennie för hon ljuger också och ska dra mamma överallt och vad får vi för allt vi gör för henne inte ens ett tack igen bara hen då... Blä och ush på dom.... så jag låg i sängen och sa inte ett ljud till mamma vilket jag vägrar göra resten av dagen... Hatar folk som ljuger på så viss.. Om det är för att skydda någon från att bli sårad eller för att den är nära att komma på en present eller förselaedags fest är det okej för mig att ljuga... Ush säger jag..'

Av evelyn dahl - 12 oktober 2014 01:38

'Cause you are the piece of me I wish I didn't need
Chasing relentlessly, still fight and I don't know why

If our love is tragedy, why are you my remedy?
If our love's insanity, why are you my clarity?

Ovido - Quiz & Flashcards