lady E

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av evelyn dahl - 11 oktober 2014 22:47

Lämnade jag dig...
Känslan att jag gjorde det är stor..
Sitter och tänker på den roliga tiden vi hade och nu hör vare sig du eller jag av oss till varandra..
Tanken på vad hände och varför.. Vi var så nära en period..
Men nu känner vi inte varandra..
Det är som en vägg sitter i mellan oss och vi kan bara se ryggen på varandra.. Saknar dig saknar oss.. Saknar att du får mig skratt och jag få dig att inte få luft... Våra knäppa stunder som fick andra att skaka på huvudet.. Vad jag saknar dom.. Skolan är ett mörkt hemskt hål för mig men du var mitt ljus!

Av evelyn dahl - 11 oktober 2014 22:43

Fan...
Trodde jag skulle må bättre men nej..
Idag hade jag ont i nerverna det liksom sved.. Sen svettades jag och sen frös jag.. Hostar gör jag med.. Hatar när detta händer.. Måste nog be skolan ta bort praktiken ett tag så jag får återhämta mig.. Vill inte råka ut för ett nytt fall av svimningar eller något liknade..

Av evelyn dahl - 11 oktober 2014 12:43

Ush hatar den nya uppdateringen på appen.. Har fan mer problem en förut med den...
Den stänger ner sig så fort jag ska kolla en bil eller kommentera så får liksom logga in med safari..
Sen är det något fel med dayviews på datorn också skulle ladda upp bilder och han typ startar om sidan varje gång jag trycker på lägg upp eller ladda up bilder.... Blir så jävla förbannad på skiten...

Av evelyn dahl - 11 oktober 2014 12:09

Här är få bilder från i onsdags.

Av evelyn dahl - 11 oktober 2014 02:48

Hittade en ny manga som ja är som ni ser horror.. Handlar om att ett plan krasar med massa elever i och sen händer mycket hemska och underliga saker.. Dock lite Ecchi delar i den inge överdrivet dock kan säga mer mord,monster och blod...

Sen har jag kommit till episod 4 på kuro no basket.. Inte haft bra internät och lust med att se anime den senaste tiden.. Och eftersom jag har haft väldigt lite vila tid.. Vi ska hitt vi ska ditt.. Örebro.. Praktik.. Jobba matte.. Fotografera kompisar... Pyniskt dålig hälsa... Ja tror att pga ingen vila så fick jag yrsel tur så svimmade jag ju inte men känslan att jag skulle göra det var stor..

Av evelyn dahl - 11 oktober 2014 02:40

Hatar att gå till köket då det är mörkt..
Och speciellt då våran ytterkants tänds utan att någon är vi trappan.. Ush känslan av att det ska bli inbrott är liksom stor då man hör saker och lampor tända och man ser/vet ej varför de tänds..

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards