lady E

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av evelyn dahl - 23 oktober 2014 22:32

Fixat hem lite filmer och serier samt ladda jag ner nya uppdateringen av sony Vega PRO.

Av evelyn dahl - 23 oktober 2014 22:30

Ja Lasse hjälper mig alltid när jag behöver honom.. Han satt och förklarade för mig varför jag inte få sluta rida och att det är ju något jag älskar osv.. Imorgon skulle han kanske komma så får se om mamma, jag och han drar till Örebro måste lämna tillbaka täckena vi köpte på hööks för kira är 62 cm hög och från fram benen till rumpa 78cm lång. Så vi ska istället ta och köpa detta täcke.
Hon kommer nog bli stilig i det :)

Av evelyn dahl - 23 oktober 2014 20:05

Eftersom programmet slutade fungera installerar jag om det.. Ska fixa videor till videofy :'3
Ska slänga upp Julia och limerick där då de travar och galopperar ska också slänga upp då jag rider honom.
Slängde upp video från igår innan jag hostade ut halva min mage.. Så tränade jag kira en stund hon var allt taggad.

Av evelyn dahl - 23 oktober 2014 18:14

Pappa kom hem vi gav oss ut i regnet med hundarna när vi kom in så började jag med maten för vi visste inte när mamma och Ellinore skulle komma hem.. De är med Svea och Ennie till Kristinehamn.... Så gjorde i alla fall hamburgare och pommes då jag såg blod på golvet kollade kira på en gång men hon hade inga sår och så då kollade jag tequila och hon blödde på högra back benet. Ett litet sår men ja det blev strumpa på tjejen och kan säga att när vi tvättade oh smörjde såret ville hon inte ligga still.. Sedan kollade jag näsan hon blödde näsblod igår då jag var ute med dom.
Hade med mig papper osv så torkade bort det. Men idag såg det i alla fall bra ut.

Av evelyn dahl - 23 oktober 2014 18:09

Väntat en hel vecka och så kommer det 1 dag försent också :(
Men nu är de ute!!

Av evelyn dahl - 23 oktober 2014 15:16

Vaknade för någon timme sen.. Tyst i huset bara jag och hundarna hemma.. Önskar jag kunnde sova längre men ja det går nog inte.. Sova resten av livet skulle vara skönt slippa att må så här slippa bli skadad och skada andra..

Av evelyn dahl - 23 oktober 2014 15:13

Vill se redan nu älskar spök filmer gillar alla skräckfilmer på något viss men älskar spök filmer det är så häftigt!

Av evelyn dahl - 23 oktober 2014 01:33

Innan jag somnade kom mamma in..
Amanda kommer hem snart.. Ska vi åka iväg då.. Så klart satt jag bara där och då börja hon be om ursäkt för hur hon hade betet sig. Vet att hon inte menade det jag mår skit hon mår skit.. Allt hon vill är att jag ska komma ut igen.. Hon vet att jag älska ridning och att det alltid gjorde mig glad.. Men jag vet inte längre jag vill nog sluta tror jag sälja mina grejer eller fråga Julia om hon vill köpa något smått billigt.. Vem vet Lasse kan ju alltid ändra mina tankar.. Men jag har svikit honom skev nog alla för bött mitt jävla nyårsafton löfte... Jag borde nog läggas in.. Är något grymt stor fel med mig.. Jag trodde jag inte gjorde folk illa genom att hålla mig borta.. Men ja.. Sakdar nog folk ändå.. Vart har jag tagit vägen...
Men vi åker nog iväg nästa vecka så ska jag provrida.. Måste också lämna bilderna till Lotta. Har ett par fixade hon kan nog ta de jag har tror hon blir glad.. Får åka ditt någon dag..

Annars har jag väll fått skrattat smått tack vare markipiler så glad att mäniksor som han finns <3
Ska försöka sova men det kommer nog inte hända..

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards