lady E

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av evelyn dahl - 15 oktober 2014 22:02

Du är min stjärna att ha dig vid mig får mig kämpa vidare. Du får mig känna värme och vilja fortsätta..
Du är den jag behöver mest av allt!<3

Av evelyn dahl - 15 oktober 2014 21:59

Ja idag så klippte Ellinore hennes päls och så sa jag att kira skulle ha godis alltså belöning!
Och ja då gjorde hon detta och ser ju super söt ut!!
Och min hälsa ser ju inte ut att gå mår att må bättre så sa att Ellinore får träna lite. Typ hoppa med henne någon gång men mest träna henne i sitt ligg rulla runt stå på armen kom fot och mera..

Av evelyn dahl - 15 oktober 2014 17:11

Halloween är inte en men tyckte jag kunde slänga upp lite bilder på det :)

Av evelyn dahl - 15 oktober 2014 17:09

UH.. Svimmat 2 gånger idag som tur var så märkte inte min lilla syster när det hände. Hon satt i sitt rum lyssnade på musik jag haltade ut i köket och sen blev allt svart.. Vaknade på köks golvet och satt där ett tag innan jag vågade ge mig upp. Somnade en stund när jag tagit mig till sängen och sen då jag skulle upp gav sig kroppen vilan igen vaknade på golvet igen.. Ont som fan i benet så ska be mamma hjälpa mig lida såret råkade ha upp det så har lite blod i sängen.. och axeln måste hon också kolla. Tur så har jag inte slagit i huvudet..
Smärtan i lederna har inte slutat en ush hatar att må så här :/

Tyckte bilden passade pga svimmade 2 gånger och låg på golvet.. Och vet många som skulle älska att se det.

Av evelyn dahl - 15 oktober 2014 11:17

Hörde hundarna skäll som fannoch undrade vad som hände.. Plötligt klackade på dörren smög fram till mammas och pappas förnster.. Blev sittade det ett tag för benet vägrade röra sig på typ 5 min.. Men det var i alla fall två män en ung ovh rn något äldre.. De hade en väska och massa papper i händerna.. Gillade det inte.. Men de gav sig av och jag typ kröp till mitt rum och nu så har jag stöd strumpa på benet..

Ovido - Quiz & Flashcards