lady E

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av evelyn dahl - 24 oktober 2014 22:16

Kroppen är bättre men huvudet är inte. Känns som om hjärnan har krympt.. Kan inte göra samma rörelser jag kunnat förut utan att tappa balansen och ligga på golvet.
Jobba musklerna gör jag nog varje gång jag kämpar upp min kropp.. Känner själv att jag förlorat mycket på bara 3 veckor måste försöka bygga upp det..

Ska se igen på nya avsnittet.. Vet inte vad jag ska tycka de nya mäniskor som man kalla är onda är nog sjukare en guvenören men han var också helt jävla galen ush gillar ingen av dom..

Av evelyn dahl - 24 oktober 2014 17:31

Ja regn regn och mer regn!
Så idag fick kira låna tequilas ena täcke. Måste verkligen köpa de där täckena. Till dom så de håller sig både varma och torra.
Sen så är nog kira 5/10 kg för mager så hon ska få mer mat nu. Tycker hon är fin i kroppen men Nepp hon ska vara tjock vilket jag inte gillar hon är fin som hon är tycker jag men inte mamma.

Av evelyn dahl - 24 oktober 2014 14:57

En tjej jag följer har redan en häst men den duger inte för henne??
Så Jon ska köpa en ny och då väljer hon en ras som inte ska användas till just det hon håller på med!!!
Jag skälv gjorde det misstaget jag ville ha en frieser men den är inte gjord för att rida på grusvägar eller små skogs vägar.. Den ska ridas i ridhus eller på en ridbana eller körar med vagn det är vad den är byggt och född till att göra..
Därför valde jag en blandning med. Fordring och irch cob. Den är mer tålig klarar sig bättre i skog och natur den klarar också bättra att hoppa utan att få några skador i kroppen.. Läste på en frieser sida alltså ett stall i England som föder upp dom och hoppar man med en freiser är risken att den både får rygg och ben skador och jag skulle aldrig vilja skada en häst så... Därför ska man tänka på vad man väljer och ska kolla hur hästen är byggd och ras. Hoppas i alla fall jag lyckas få Walle som han heter. Lite otålig med att vänta då han fixas är han men annars snäll.

Av evelyn dahl - 24 oktober 2014 03:20

Detta är en kompis till Lasses häst vet ej namnet på honom men han ät bara så vacker!

Av evelyn dahl - 24 oktober 2014 02:07

Åh vad jag saknat detta underbara program!
Fixat klart 1 video nu ska den upp sedan så fixar jag om då jag rider och slänger upp den på videofyme.

Av evelyn dahl - 24 oktober 2014 01:34

Kolla bara vad vacker hon är!!
Fy fan vad jag har jobbat och hon så klart också för att ja hon ska vara så här fin!
Ska försöka gå en stund på asfalten imorgon blir nog bara till postlådor gubben.. Vågar inte gå långt själv pga hosta blod..
Vill bara se hur hon kommer vara. Så klart ska hon ha bärvsäskan på sig med 4kg vatten ska jobba upp till 8 kg igen.
Både hon och jag måste jobba upp oss.
Och ja nu är det ju också höst lov.
Suttit 3 nätter och jobbat matt samtidigt som jag fixar bilder = 1 matte tal = 3 bilder fixas osv..

Av evelyn dahl - 24 oktober 2014 01:04

Vacker var det för 5 veckor sedan och idag syns inte färgen längre...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards