lady E

Alla inlägg den 2 oktober 2014

..

Av evelyn dahl - 2 oktober 2014 21:32

Då ska man testa att uppdatera mobilen se hur detta kommer gå..

Av evelyn dahl - 2 oktober 2014 20:56

Vad dena bild säger allt!

Av evelyn dahl - 2 oktober 2014 19:45

Kanske kan fixa klart alla grejer till mina outfits!! *.*
Får se hoppas jag kan fixa fram det i alla fall.

Av evelyn dahl - 2 oktober 2014 16:11

Hinner knappt jobba matte nu när jag har praktik osv.. Så får sitta sent på kvällarna för att få allt gjort... Skulle varit bättre med bara 2 dagar praktik.. Men men inget att göra åt.

Av evelyn dahl - 2 oktober 2014 15:45

Ja vädret var dö jobbigt och ush idag rengn dimma och kallt.. Så hade värdens problem med hundarna ingen ville ut i regn så blev koppel och typ tvinga ut dom så de skulle göra sina behov.
Sen så var det love stage innan jag åkte iväg till praktiken och det första var tvätta bordet ta diskmaskinen som hälften av det som var i inte riktigt diskat så tog det för hand sen dukade jag och hjälpte med maten sedan var det ta ogräs och gräva upp blommor. Innan deg var disken igen och tvätta bordet innan jag åkte hem.
Och imorgon skulle vi visst äta ute och jag ät inte van vid att åka iväg och jag berättade om alla problem jag har med min mage och hur jag fungerar. Och hon lyssnade ställde någon fråga osv. Men men jag har svårt att äta nät jag inte är van spyr bara då osv så de här 2 dagarna har jag ätit 1 pottion mat om dagen och kommer vara så 3-4 veckor innan jag har gjort mig van osv..

Ovido - Quiz & Flashcards