lady E

Alla inlägg den 21 september 2015

Av evelyn dahl - 21 september 2015 14:30

har inte kommit iväg till någon av de 4 ställena det finns folk som kan tänka sig att ha mig.. Behöver bil ditt och föräldrar bara vill inte eller har inte tid.. Men spela på mobilen eller kolla fb på daton har de tid med... Nu är ju jag sjuk så komme ta ett tag att komma iväg.. För när jag väll blir frisk och mår bättre blir det tandläkaren så jag kan fix smärtan i mina 3 tänder.. Och efter det vill jag iväg! 3 ställen kan jag cykla till kommer ta ungefär 2/3 timmar dock innan jag ät frame och seda måste jag ju ha styrka att göra allt i stallet med... >_>
Saknaden är så stor vill kunna arbeta ha kul fota hästar och ha lite före efte bruket känna att jag gjort något!
Känna att jag fixat så hästen kunnde göra något den inte kunnde förut! Se hur muskler bildas och rörelserna blir bättre hur jag tränar bort min rädsla för galopp och ser till att fixa sadel och lindorn rätt! Testa mina 2 schabrak jag inte använt och de 2 jag kommer skaffa mig!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards