lady E

Direktlänk till inlägg 4 september 2015

Så förbannad!

Av evelyn dahl - 4 september 2015 01:45

fattar inte varför folk med svårigheter ska bli behandlade som smuts!
Min mormor jobbade med folk med funktionsnedsättning! de var underbara människor! Snälla och var oroligt underbara mäniskor!
De var alltid glada och positiva! Var nången ledsen fanns alla där för att få den glad! Och blir så förbannad när folk trycker ner dom!
Jag har Asperger och vet hur det är att bli ner tryckt för jag inte hänger med i mode eller fattar vad folk pratar om inte kan läsa av folks kropspårl eller ha en grubbkonversation! Det är mina hinder! Men jag är för det fortfarande en mäniska! Bara för jag har svårt med vissa saker ska man inte få skit för det! Alla ska behandlas lika! Sjukt tycker jag att folk måste tycka ner på andra mäniskor! Mår jag skit så kastar jag det inte på någon annan. Utan det tar jag ut på mig skälv genom att skrika eller skriva av mig.. Ser jag någon som är deprimerad går jag inte ditt och stampar ner den mer i depprition!
Man ska hjälpa den!
Det är sjuk vad mänskligheten har tagit vägen! Får bara önska att det vänder innan det är försent!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards