lady E

Alla inlägg den 25 september 2014

Av evelyn dahl - 25 september 2014 23:11

Började dagen med matte. Gick is och så..
Sen kopierade jag ut bilder på Willy igen tills ja färgen tog slut igen.
Efter det gik jag först med båda hundarna tequila var seg idag när vi var ute och gick. Sen hem åt mer hämtade posten och ut och fotade kira då mitt hjärta hoppade till då jag såg en huggorm kunde blevit biten för jag ställde mig imellan den och kira ville inte att hon skulle bli biten så tog snabba kort och gav mig av.
Fotade och lekte lite med kira sen fick hon bita på en boll medan jag drack te och värmde mig.. Solen försvann efter ett tag så då gick vi hemåt och höll koll efter huggormen vill verkligen inte att kira blir biten av en osv.
Sen blev tequila och kira galna och busade i min säg. Sen komm mamma och pappa hem hörde med sig kakor och gjorde mat. Medan det hände gick jag på en prumenad med Ellinore och nu sitter jag och fixar bilder på kira.

Av evelyn dahl - 25 september 2014 21:57

Tanken på tiden.
Den skrämmer mig.
Kira blir 6 år om bara några månader.
Jag älskar henne så och hon är min bästa vän jag vet att hon kan vara vid mig sida i mist 8-9 år till om jag har tur men tanken att inte ha henne längre gör så ont.
Jag var så ensam innan hon kom.
Hon gjorde så jag klarade mig ut ur mörkret och kämpade vidare hon var allt där vid mig.
Hon har aldrig svikit mig och alltid varit det som är viktigast i mitt liv.
Önskar hon kunde stanna i ålder fem tills vi båda två lämnar jorden men det går inte. Hur mycket jag en önskar.
Vill bara inte förlora henne.

Ovido - Quiz & Flashcards