lady E

Alla inlägg den 17 september 2014

Av evelyn dahl - 17 september 2014 17:25

Idag är jag super stolt över min fina tjej som gjort allt som jag ville idag hon skötte sig jätte bra då vi var ute och jag fotade henne lite tråkigt tyckte hon väll men men.
Sen så hittade jag ett bra ställe att träna hoppning på i skogen men måste ha med mig yxa för att fixa hinderstöd :/
Sen såg jag också en lång koppar orm och en stor flugsvamp.

Av evelyn dahl - 17 september 2014 01:18



jag vet inte vad jag skulle göra utan dig<3

tack så mycket för att du finns hos mig varje dag<3 

Av evelyn dahl - 17 september 2014 01:06

här kommer få av de nya bilderna på kira och mig!



           

Av evelyn dahl - 17 september 2014 00:59

Jag sa till dom att sluta oroa sig för mig..
Liksom Adams mamma dog nästan under sommaren och han tänker på mig.
Kalven då jag träffade honom stod där och stirrade på mig och bara väntade på att jag skulle prata med honom men vad gjorde jag... Jo jag vände mig bara om och gick kände liksom skolan komma och jag spydde nästan... Jag är feg ja och jag är rädd vet ej varför men det är jag..
Samma sak med Driss han hade mycket att kämpa med. Sin rädsla för hundar och att gå ner i vikt. Tycker de borde bry sig om sig själva för just nu känner jag mig som en idiot som gör folk oroliga utan anledning :(

Ovido - Quiz & Flashcards