lady E

Alla inlägg den 27 september 2014

Av evelyn dahl - 27 september 2014 23:38

Ja mamma jag och Ellinore var på åtorps marknade jag köpte lite godis och en superman keps :)
Och bokade 3 manga böker jag ska hämta på onsdag om allt går som det ska.
Blev lite sur för ja det fanns bara 2 stånd med rock tröjor och ingen där jag liksom blev kär i någon osv..
Så ringde Lasse för han var i Kopparberg som också hade marken idag och frågade om han kunde leta efter en orange obay tröja vilket han skulle.
Sen så åkte vi hem jag satte mig i sängen och ja somnade. Sen vaknade jag och såg ett sms av Lasse med tröjan och han bara shit jag köpte den inte osv jag blev liksom grymt besviken sen satt jag och väntade på honom och tänkte att han säkert åkt till Kopparberg igen men det gjorde han inte han hade gömt den i hallen då han kom osv.
Så han satt och retade mig att jag var blind och sen så kom jag på att den hänge i hallen blev as glad och kramade honom som fan!
Han kan vara lite jobbigt men han är oftast bäst! :)
Sen fick jag filmer han hjälpte pappa med daton och ja han gav mig en bok som var lite så svår för mig att fatta så han skulle leta reda på en lättare bok.
Sen tränade jag också kira att lära sig kram gick så där hon liksom pussade mig bara då hon stod på mina axlar osv. Men ja det är bättre en inget.
Sen så kom Jerry förbi med bilen dum som både min syster och kille är så åker de in på en biltvätt istället för att tvätta själv och nu har de över 15 grymt synliga repor osv och säkert 100 som syns om du tittar nära och noga så tog kort på de synliga och ska få hans mail imorgon så han får bilderna.

Av evelyn dahl - 27 september 2014 00:01

Vaknade 11.00
Så var bara att kliva upp klä på sig och äta snabb frukost jobba snabbt med lite matte och sedan ut med hundarna. Och emla var snäll och följde med mig så det blev en längre prumenad en vanligt så vi såg en snok på vägen som var grymt lång!
Såg inte mycket av den men men.
Hade riktigt trevlig liksom kunna prata med någon osv.
Sen så hjälpte jag henne slänga på hästarna regn täcken pga det regna till och från blåste som fan osv. Efter det så mös jag en snabbis med heppe. Hade lite svårt att på på Emma benrämarna eller vad det heter.
Sen körde Kattis hem mig så jag kunde åka till stan och köpa en jacka som mamma var sur på mig för jag köpte 3/4 storlekar större en vad jag har och det är ett måste har långa armar och jackan tryckte på min handled osv...
Sen var det köpa blommor och present till Ennie pga hon fyllde år hon böjd oss på pizza och jag hade tråkigt så ritade Jerry som en clown och nu är jag hemma och ska fixa bilder :)

Ovido - Quiz & Flashcards