lady E

Alla inlägg den 8 september 2014

Av evelyn dahl - 8 september 2014 22:06

Jag vet inte vad jag ska göra ärligt vet inte om jag kommer tillbaka..
Saknar honom det gör jag verkligen.
Han tog liksom en stor plats i mitt hjärta och jag älskar honom. Han är ju så vacker och go. Och jag tror han gör sitt bästa även om kanske inge jag alltid tyckte han gjorde det. Jag sitter och tänker på honom varje dag och ser på bilder på oss och annat men han har det bättre nu. Sen är är det ju att just nu behöver jag hålla mig ensam ett tag inte träffa mer en min familj och psykolog. Känns som att jag inte blir bättre av att träffa folk.
Visst jag ska kanske iväg till vecka och rida en tävlings häst som en av mammas kompisar äger. Min tanke står fortfarande känner inte lusten liksom.
Sen En tävlings häst och sen lilla jag vi kommer inte gå!
Sen håller också mammas andra kompis på att skriva hej ska vi ses, och jag tror du kommer trivas här. Vi kommer gå bra ihopp och det finns många hästar att rida eller bara hålla på med.

Liksom jag vet inte längre lusten med häst är där då jag ser på videor och tänker jag vill också göra!
Och sen då jag ser bilder på mig och heppe som kunde ha tagits.
Men så tänker jag på situationen och allt försvinner :/
Jag kan nog säga att jag inte älskade de så mycket som jag trodde.
Vårat band var visst inte så starkt som det verkade.
Han kanske aldrig gillade mig...
Tunga känslor... Och ber om ursäkt för allt Depp ska föröka få gladare inlägg!

Av evelyn dahl - 8 september 2014 21:30

Jupp sett på lite filmer idag och ja här är lite om vad jag tycker om dom.

Film 1. Noah

Kan säga att denna film var si och så fanns vissa scen som kunde göras bättre och sen får man en tanke att vi borde ta bättre hand om naturen!
Sen bussar det också hur vi människor förstör och bara tänker på oss själva vilket jag tycker vi gör idag jag gör det med!
Kan också säga att den är mycket annorlunda en den vanliga Noah vi känner till ;)

Film 2. Maleficent


Denna film ville jag se så fort jag såg trailern jag bara måste se!
Och kan säga att Angelina gör ett strålande jobb som maleficent.
Men denna film är både vacker och spånade och man ser sidor man inte läst eller sett tidigare av maleficent.
Det är vissa delar då effekterna är överdrivna eller själva scenen men älskar filmen ändå!
En riktigt mysig och den visar mycket känslor och kärlek så ja det är en film att se :)

Film 3. How to train Your dragon.

Jag gillar tandlöse han är bara så söt och ja vem skulle inte villa ha honom liksom xD
Denna film satt jag liksom och räknade ner och ja det var värt det filmen var otroligt vacker och alla nya drakar man fick se!
Och hur mycket alla i filmen förändrats! Det fanns också mycket känslor i den både sorg, glädje, och ilska. En del önskade jag inte skulle hända satt och hoppades att det skulle bli bra visst ett lyckligt slut var det ju det är det alltid men det var något som fattades tyvärr.
Men jaja filmen var bra!

Film 4. Bad neighbours

Denna film är komisk kolla bara trailern men kan säga att den är seg i början så du fick vänta ett tag innan det roliga och coola började.
Sen var den också lite skum absolut i början jag blev typ wtf!
Men en kul film är det skrattade riktigt mycket även om vissa delar var överdriva xD

Film 5. Robocup

Det finns en äldre version av denna film allt stämmer så klart inte med det är typ samma story bara att effekterna är lite bättre och film kvalitén!
Den är en rätt så tuff film och man kan både bli lite äcklad av vissa scener. Men filmen är bra älskar handlingen och det bra jobbet skådespelarna gör!
Filmen har tuffa scener som också kärlek!

Film 6. 300 Rise of the empire

Detta är alltså den nya 300 filmen kan säga att den är samma som första filmen blodig och mörk med olika blod bad. Tyvärr tyckte jag faktiskt att denna film var sämre en den första kanske för att man inte hade this is Sparta xD
Haha nja det var mer handlingen.
Men den är värd att se på.

Film 7. Oculus

En spegel film varning för er som har spegel fobi!
Ville verkligen se denna då den kom ut och när jag såg den så var den ja inte lika läskig dom jag trodde och ja den var tråkig och ibland fattade jag i alla fall inte vad som hände :/
Den hade dock bra musik var bra filmad och inga dåliga effekter osv.

Film 8. Frankenstein

Denna film lovar jag er är inte som de andra Frankenstein filmer ni sett.
Handlingen är annorlunda.
Effekter behövs jobba med men älskar själva historien man fastnar för den eller i alla fall jag!
Väldigt mycket fight scener osv!

Film 9. Paranormal activity the marked once

Kan säga att jag har aldrig liksom tycket att de här filmerna varit läskiga.
De är bra gjorda det håller jag med om men läskigare kunde de ju vara.
Denna är dock annorlunda en de första. Det är inte en stor familj och sen hände grejer riktigt fort men annars samma sak någon blir bistat skumma saker händer med mera.

Av evelyn dahl - 8 september 2014 16:00

Jobbat matte men det hände inte mycket satt mer och kladdade och bara suckade.
Drömde mig liksom bort till där jag slipper bråk slipper skit.
Önskar jag kunde liksom flytt mitt ute i ingenstans och bara ha kira,fländörs och 2 hästar och leva livet!
Men sen ringde hem telefonen och det var mormor och hon pratade som vanlig om Elin och Frida... Jag finns liksom inte i hennes ögon har nog aldrig gjort det... Sen såg jag vad klockan var så ja lagade potatis och kassler. Sen kom Ellinore hem och pratade lite med mig..
Sen är vädret skit :(
Så sitter inne och rensar filmer och musik för bilder kommer ta mig 10 år att rensa xc

Ovido - Quiz & Flashcards