lady E

Alla inlägg den 12 september 2014

Av evelyn dahl - 12 september 2014 19:39

 

 

Av evelyn dahl - 12 september 2014 19:02

Ja jag har ju ett stort ego som gör att även om jag har en spricka i korpen jag blöder mycket näsblod och vissa gånger då jag skadat benen eller har feber och jag vill ut då kämpar jag mig ut.
Lyckats trampa sent med samma fot 3 dagar i rad dock inte känt av någon smärta av det liksom. och sen ja att jag ger mig ut på 1 timmes jogging/promenader hjälper nog inte kände det idag.
Joggade liksom kände inte av någon smärta för en benet började vika sig liksom så jag började gå och fan vilken värk jag hade kollade foten den hade svunat upp lite men det var mer min muskel på benet som gjorde ont det liksom är som den inte vill töja sig den sitter typ stel och fast eller något kan inte röra benet som jag vanligen gör.
Sen så tänker jag liksom på alla de stora sporta hjälparna de kämpar även om deras krop gör ont även om det känns att de ska svimma vilken sekund som helst så dum som jag är fortsätter jag jogga även om benet gör ont. Som tur var det inte en så lång bit kvar hem. Bara en nerförsbaker och en uppför sen stod mitt hem.
Så det var bara att smörja benet med häst lidiment och sedan linda det pch känner att det inte gör lika ont längre och det är skönt.
Sen fick jag en stö strumpa av mamma och hoppas benet snart blir bra :)

Av evelyn dahl - 12 september 2014 18:52

Ja idag var Ellinore hemma och sjuk.
Blevit riktigt förkyld osv.
Så blev laga mat åt både henne och mig sen har jag kokat oboy och te typ hella dagen till både mig och henne jag vill liksom inte bli förkyld.

Av evelyn dahl - 12 september 2014 00:01

Här är de favorit bilderna jag tog på mig och kira :)

Ovido - Quiz & Flashcards