lady E

Alla inlägg den 2 september 2014

Av evelyn dahl - 2 september 2014 20:38

Ja. Bårk från både hit och ditt på grund av att mamma var sjuk då Sveas dop var.. Men man kan ju fan inte åka då man har feber...
Sen blev det bråk med Emil för han inte tog med sitt bord och andra saker som är hans.
Ush men tack vare att jag ätit mycket alvedon och sovit mycket har febern gått ner men tyvärr är den kvar :(

Av evelyn dahl - 2 september 2014 09:05

Kul känne mig svag då jag vaknade av att min dörr small upp. Och bad pappa ta tempen på mig och han bara jupp du har feber så du får ligga i sängen hella dagen sen mår. Jag också skit illa har bara spytt upp släm en så länge men det är nog för jag inte vågar äta jag är sjuk igen Och jag tänkte tack mamma först ger du mig förkylning och nu feber med massa annat skit.
Förklaring hon har varit sjuk nu en period och Hon jobbar på dagis och föräldrar skickar ditt sina barn när de är sjuks smarta de är....
Så ligger nu i sängen mår illa har huvudvärk och känner mig bara svag och varm ush jävla feber!!!

Ovido - Quiz & Flashcards