lady E

Alla inlägg den 23 september 2014

Av evelyn dahl - 23 september 2014 22:18

Finns allt underbara människor där ute tack för alla snälla ord och alla snälla kommentarer det hjäper verkligen tack så mycket!<3

Av evelyn dahl - 23 september 2014 18:38

Vill fan dö skulle vara bättre då skulle väll alla vara nöjda i den här jävla familjen.
Jag får fan skit varje dag så fort idioten kommer hem.
Trött på att må skit att ha en idiot i huset gör ju fan inte så jag mår bättre jag bli bara mer psykisk sjuk för fan.
Det är fel av mig att säga i från det är fel av mig att vissa var linjen går jag får inte ens röra idioten.
Men det är inge fel att jag får saker i huvudet eller en dör slagen rakt i sniket eller knuffad eller slagen nej nej hon får fan göra som hon vill.

Av evelyn dahl - 23 september 2014 13:25

Ush vad jag saknar honom.
Tittar liksom på bilder och videor nästan varje dag drömmer mig bort med honom och allt vet fan inte vad jag ska göra..
Hoppas min jävla förkylning försvinner snart så jag får träffa honom<3

Av evelyn dahl - 23 september 2014 12:41

Idag ska jag träffa psykologen har inte lust med det men måste iväg. :(

Min hals för fortfarande ont och känns som jag ska hosta ut allt från min kropp.
Men febern är över och min näsa är inte lika täppt..
Ska fixa te som jag ska ha med mig till Örebro och hoppas att jag får komma hem så fort jag kan..
Men Ennie ska med så allt kommer ta tid fan :(

Ok

Av evelyn dahl - 23 september 2014 12:39

Ja ska föröka fixa detta så fort min förkylning går över..
Och om det är fint väder skulle ju inte vara bra kvalité eller roligt för mig att rida då det regnar osv :(
Hatar verkligen hösten...

Ovido - Quiz & Flashcards