lady E

Alla inlägg den 9 september 2014

Av evelyn dahl - 9 september 2014 20:14

Ja idag var det leta Lasses lilla hårddisk då jag fixat 1 sida i matteboken.
Hittade den tyvärr inte :(
Sen var det laga mat köttbullar och potatis.
Efter det lagade jag tills mamma kom hem då var det städa gaderoben hon köpte galgar åt mig så nu häger alla kläder som ska hänga!
Sen kom pappa hem så hjälpte honom bära en gaderob han fixat som nu ska bli min prick tavla för både pilbågen och luft gruvjättet.
Sedan stod jag och studerade/ hjälpte mamma med maten.
Blir liksom 18 år nästa år känner att jag måste lära mig hur man lagar mer mat och hur man tvättar osv för svart är det liksom dags att flytta hemifrån..
Sedan var det att lämna släpkäran så träffade en gammal kompis som är en schäfer :')
Mys pys var det kan jag säga! :)
Och nu sitter jag hemma och ska testa ett nytt program att fixa videor i :)

Av evelyn dahl - 9 september 2014 11:32

Ja skrivit ut 2 bilder på Willy med foto paper och det blev mycket snyggare en vad det var med vanligt papper!

Senan de som är vanligt paper!

Ni ser att det är håligare kvalité så ska fixa hem mer foto paper!

Ovido - Quiz & Flashcards