lady E

Alla inlägg den 5 september 2014

Av evelyn dahl - 5 september 2014 22:50

Jag saknar dig så jävla mycket.
Du var alltid den som visste vad jag skulle göra. Du var den som kunde få alla tårar att försvinna.
Jag vill vara i dina armar höra dig sjunga och hålla om mig.
Jag vet inte gjorde jag fel eller??
Skulle jag struntat i det??
För Jag orkar inte det här har liksom förlåtit för många gånger tagit för mycket skit det har varit för mycket bråk. Jag vet inte vad som är rätt och fel jag ber dig kom tillbaka snälla du är allt jag behöver just nu!
Du är den jag vill prata med.. Du bara lämnade mig här.. Vet att du inte ville men jag behöver dig verkligen nu.
Jag behöver höra vad jag ska göra!
Kunde det inte varit någon annan en du som lämnade mig..

Av evelyn dahl - 5 september 2014 15:38

Körde lite mer hoppning för att vissa mamma hur långt hon hoppar och ja kolla bara!
Otroligt att hon tar sig över hindret!

[Bild]

[Bild]

Av evelyn dahl - 5 september 2014 14:32

Vaknade vid 09.00
Ville bara somna om och sova för evigt!!!!
Men jag var tvungen att fixa matte och frukost.
Så satt på trappan i solen och jobbade matte i 1 timme sen så gjorde jag övningar och lekte med hundarna innan jag tog matte 30 min till.
Hoppade också idag med kira och jävlar vad hon flög över hindret!
Ska fixa över videorna sen till daton och fixa den till youtube kanalen!
Efter det kom Ellinore hem då lagade jag promfrit och ja åt upp min sista älskade söt sur sås!
Sen gick jag ut i skogen och letade svamp kira var så klart med och hon hoppade över hindren som stått uppe sen juni xD
Ja hon fick springa lös pga älgar lite svårt att springa om en älg jagar dig och din hund har koppel lätt att ni springer så ni fastnar.
Men koppel gick på när vi kom ut på vägen.
Såg faktiskt 3 rådjur och 1 räv Gud så söt den var tror det var en unge.
Och nu har jag kladdat lite med den nya färgen jag köpte för ett tag sen men letar efter färg så jag kan indian måla kira eftersom jag aldrig fick göra det på hästarna..
Sen imorgon ska det vara marknad och dit ska jag :')
Hoppas jag hittar 1 manga bok! 1 ny tröja rock band helst och sen ett mobil skal jag vill ha på min iPhone 5!

Ovido - Quiz & Flashcards