lady E

Alla inlägg den 24 september 2014

Av evelyn dahl - 24 september 2014 21:57

Ja idag gav jag mig iväg en stund till stallet träffade heppe som jag tyckte var både lite sur på mig men ändå glad.
Blev inga bilder pga jag är sjuk det var mörkt osv.
Sen så kommer det nog ta ett tag för inte bara jag som är förkyld utan emla var på väg att bli det med så ingen av oss var super ork för ridning men alltid för att se och mysa med dom<3

Och för att outfit jag ska ha ska vara lätt så tar jag och säger de outfiten som fått mest röster vilket är.

1.Orage
2.Gul
3.Röd

Av evelyn dahl - 24 september 2014 15:40

Okej många har skrivit typ rosa eller grön tyvärr är den gröna inte klar och vi har inte riktigt en rosa outfit.

Har:
Ljusblå.
Lila/svart
Turkos
Gul
Orange
Vit
Mörkblå
Royal

Av evelyn dahl - 24 september 2014 15:09

Halsen gör smått ont. Jag hostar si och så men annars är det ok.
Tvingade ut mig med hundarna för Ellinore tycker jag inte ska gå med dom. Hon vet inte riktigt hur men tar hand om hundar och hänt många gånger att hon kommit hem utan hundarna bara för att de inte lysande på henne.
Så gick ute i skogen och båda hundarna och de sprang av lycka. Hittade också svamp som jag tog av 2 av varje för att bara vissa att jag hittat svamp och pappa vet ändå var jag hittade dom.

Sen har jag fuling 4 klädesplagg på mig för art hålla mig varm.. Ush det ända postiviva med höst är att min västa fiende försvinner!

Av evelyn dahl - 24 september 2014 14:53

Åh detta ska jag leta efter jag måste bara ha det!
Ska på marknad i helgen så ska leta efter en orange tjock tröja jag gillar sen skaffa en svart väst. Vill bara ha den för den snygga orange färgen :)
Sen ska jag köpa manga bok om han har den jag ska ha.
Och sedan en superman keps! ;)
Och så klart kanske något mobilskal.
Hoppas i alla fall jag kan få 2 av dessa saker.

Av evelyn dahl - 24 september 2014 14:38

1. Godzilla

Denna film är lite ändring på den vanliga historien om Godzilla.
Kan säga älskade den från nästan första stund det var väldigt bra effekter och handling :)

2. A haunted house 2

Denna var lika bra som den första!
Skrattade och ja han gjorde typ bort sig som vanligt xD
Fast den var lite mer ja snuskig en den första xD
Finns vissa delar som ja var överdrivna men man skratta åt det ändå xD

3. Edge of tomorrow.

Tror bilden säger det mesta var en bra film lite roligt att se vissa av de men inte gillade göra bort sig om och om igen men är inte för filmer som går om och om igen det blir jobbigt!
Bra efter och handling då du slapp se det igen..

4. Batman

Ja, hör mycket om Batman osv så tänkte jag kan se på några filmer och det är intressant osv men gillade mest denna film som jag har på bilden :)
Hade bra komedi och visade väldigt mycket känslor rädsla, sorg, ilska, besvikelse och själv ångest.

5. Back to the future

Ja. En känd klassiker. Den hade sina bra stunder men för det mesta så satt jag och bara din idiot varför gjorde du så istället för så.
Det som mest fick mig att gilla den var att filmerna var gammal men ändå hade rätt så bra effekter och kvalité på saker och ting.

Åh

Av evelyn dahl - 24 september 2014 02:05

Blir så avundsjuk på alla som indian målar sina hästar det är så snyggt!
Önskar jag kunde göra det men får inte tyvärr :( och finns inte sån färg i Sverige du ska använda :( men ja fingerfärdig funkar lika bra för innehåller samma saker typ. :P
Men tyvärr kommer det inte hända :/

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards