lady E

Alla inlägg den 15 september 2014

...

Av evelyn dahl - 15 september 2014 21:10

Låst in mig varit inlåst hella dagen förutom då jag smet ut och hämtade mat och annat så jag skulle klara mig genom dagen.. Det ska vara låst i kväll med så kira måste sova ute tyvärr. Känner mig dum men vill inte se någon från min familj just nu...

Av evelyn dahl - 15 september 2014 18:25

Tänkt jag kan ju testa det här och ja många jag ser videorna på använder detta hoppas bara det går bra för mig också att fixa videor..

Av evelyn dahl - 15 september 2014 14:09

Känslan att bara dö kommer tillbaka vill bort lämna allt jävla skit. Kommer fan aldrig bort från att må dålig för jag är visst personen alla ljuger för och trycker ner så jag bryter ihopp och snart gör mig illa eller tar mitt liv.. Trött på allt jävla skit trött på alla jävla löngen och trött på alla människor!

Av evelyn dahl - 15 september 2014 13:11

Roligt att ens egen mamma har ljugit för en i 4 dagar hon sa att Ennie kunde färga håret på mig idag och sen nu ringer hon bara några timmar innan vi ska ditt och säger att jag måste fråga om Ennie kan vafan du sa ju att du hade frågat och hon kunde jävla skit allt... Ush är mitt ord..

Ja.

Av evelyn dahl - 15 september 2014 11:16

Tror bilderna säger allt!

Av evelyn dahl - 15 september 2014 11:15

Dock är jag inte säker jag sa reste och sen vet jag inte hur Ellinore är.
Men rolig att ni tycker jag och heppe är fina.

Ovido - Quiz & Flashcards