lady E

Alla inlägg under september 2014

Av evelyn dahl - 23 september 2014 12:41

Idag ska jag träffa psykologen har inte lust med det men måste iväg. :(

Min hals för fortfarande ont och känns som jag ska hosta ut allt från min kropp.
Men febern är över och min näsa är inte lika täppt..
Ska fixa te som jag ska ha med mig till Örebro och hoppas att jag får komma hem så fort jag kan..
Men Ennie ska med så allt kommer ta tid fan :(

Ok

Av evelyn dahl - 23 september 2014 12:39

Ja ska föröka fixa detta så fort min förkylning går över..
Och om det är fint väder skulle ju inte vara bra kvalité eller roligt för mig att rida då det regnar osv :(
Hatar verkligen hösten...

Av evelyn dahl - 22 september 2014 19:52

Ja. Kan säga sover grymt dåligt bara 3 timmar om dagen på grund av förkylningen. Dock går det väll åt rätt håll hostar mer en jag snorar och har hals ont :/
Mamma gjorde soppa åt mig för ja många som är förkylda äter ju kycklingsoppa eller äter glas då de har hals ont.
Jag dricker liksom te och varm oboy men sen också citrus dryck bara för ja lime och citron är bra med.
Hoppas jag snart blir av med detta så jag kan göra något roligare en ligga i mitt rum och hosta..


Ska nu också föröka se klart på uta no prince för ja jag såg bara till episod 7 och jag vill se resten :')

Av evelyn dahl - 21 september 2014 23:41

Kolla här kolla den har läkt!
Allt slit jag gjort med att smörja det och hennes trampdynor klippa pälsen mellan oftare och se till att hon bara lekte korta stunder på gräs eller ute i skogen med mycket mossa.
Kan säga att hon var glad när hon fick leka med boll uppe i kampdalen igen.
Mamma visade en video på det. Hon var så lycklig önskade att jag kunde fått se den men förkylningen tar koll på mig.
Men i alla fall så fort hon slutar löpa och om det inte finns snö ska jag börja cykla den sista tiden som finns kvar med henne i alla fall försöka<3
Sen ska jag föröka lära henne att vara med andra hundar osv.. Känner mig närvös över detta men vill se henne leka med en kompis och tequila är för gammal.
Men ja jag hoppas på en bra framtid och planer.

Av evelyn dahl - 21 september 2014 23:35

Vet att jag lovade ska föröka fixa fram bilder och mer videor då jag rider heppe. Men just nu är det svårt jag är sjuk och sen har jag så mycket på mina axlar :(
Går hos en psykolog, dietist, magläkare och jag ska till tandläkaren osv.
Det är mycket för mig kanske inte för se jag är glad att ni vill ha fler bilder det kommer det lovar jag.
Frågan är vad de första bilderna ska vara ska det bara vara fina bilder då jag står vid honom?
Eller ridbilder?
Sedan outfit?
Och mycket mer har problem med sånt här :(

Av evelyn dahl - 21 september 2014 17:45

Lite bilder jag glömt lägga upp mina favoriter här.
De finns med på min instagram :)

Av evelyn dahl - 21 september 2014 17:36

Jag har velat testa att indian måla kira och fota liksom det ser så fint ut sen ville jag också testa att ha färgpulver och fota henne och mamma da att det var okej hon har hjälpt mig leta och sen då Lasse hittat färgpulver så får jag inte göra det längre..
Vafan det är alltid så samma sak då jag skulle till Stockholm med Lasse och Emil, jag fick följa med tills dagen innan helt plötligt fick jag inte.. Blir så trött och förbannad på det liksom....
Och hittar jag finger färg eller något och ska indian måla henne är väll det inte göra det heller...

Av evelyn dahl - 21 september 2014 12:53

Ush kämpade som fan igår med förkylninge/ febern låg halka dagen förutom då jag åt eller hämtade nytt te med mera.
Halsen gör lite mindre ont har lättare att pratat idag. Hostar i alla fal som fan och kan inte andas genom näsan ush har inte varit så här förkyld på 9 år.
Hoppas detta går över ska liksom till psykologen på tisdag :/

Ovido - Quiz & Flashcards