lady E

Alla inlägg den 1 september 2014

Av evelyn dahl - 1 september 2014 20:56

Eftersom jag nu är rädd att kira ska bita på någon av de andra 3 tassarna hon har så har jag nu klippt lite av håret mellan trampdynorna och s-märkt hennes tassar och medan jag ändå höll på klippte jag hennes klor på alla tassarna utom den hon är skadad på. Sen tig jag också och höll på med hennes öron och gjorde rent så gott jag kunde. Så nu är hon lite sur på mig för hennes tassar luktar och jag höll på i hennes öron men tror nog hon tackar mig senare sen mot natten.

Av evelyn dahl - 1 september 2014 16:35

Kul har visst somnat eller svimmat så blev nyss väckt av mamma för hon kom hem från jobbet.
Har inget minne mer en att jag gick in i mitt rum skulle hålla på med daton sen vaknar jag i sängen med halva kroppen på golvet.

Av evelyn dahl - 1 september 2014 12:51

Vädret är dåligt kyrkligt och så blåser det. Och jag är inte så positiv och kira har visst betet på tassen så hon har ett sår igen...
Så tills såret har läkt ska jag inte arbeta med henne förutom på gräs och hon ska inte springa på asfalt eller grus. Så leka med boll blir det inget nu på ett tag.
Sen gjorde jag mat och samtidigt gjorde jag lite matta inte mycket men men.

Ovido - Quiz & Flashcards