lady E

Alla inlägg den 28 september 2014

Av evelyn dahl - 28 september 2014 22:57

Fixar en ny vedio igen men jag och Sony Vega PRO texten går inte ihop så får sitta och vara arg på Windows movie maker istället för de flyttar texten då du sparar filmen...

Av evelyn dahl - 28 september 2014 21:53

Efter jag kom ut från duchen så kom kira i full fart och började skälla och hoppa på mig. Sa så klart till henne att hon inte skulle skälla pga mamma sover och hoppa ska hon inge göra om jag inte ger kommandot. Sen när jag sätter mig i sängen så är hon på mig igen lägger sig så nära mig hon kunde och ville att jag skulle klappa henne. Gör mig orolig visst hon kan vara mysig ibland men hon har aldrig liksom lagt sig typ på mig och inte lämnat mig på typ 8 min. Sen ropade pappa på mig pga hans dator är typ ja dum ihuvudet!
Och när jag kom tillbaka så skulle hon ligga bredvid mig och hon låg där och bara tittade på mig. Vet ej om hon trodde jag var arg på henne eller om något har hänt?
Önskar verkligen jag kunde förstå vad hon vill säga mig!!

Av evelyn dahl - 28 september 2014 18:40

Vaknade vid 12.00 och hade mycket sms.
Så fick kolla och fråga svara osv,
Emla undrade om jag fick följa med till botorp för de hade tävling där idag osv. Skulle vara hema vid 16.00 vad mamma sa och det gick inte för emla skulle vara där 15.00-18.00
Så vi sågs en stund och kollade på intello, joy och iko som går nu i en jätte stor hage de kan springa och äta i :)
Sen satt jag och myste lite med Sigge och fotade Lite..
Sen gick vi till heppe och Emma och gav dom ett varsit äpple och så bytte emla om osv. Sen var det hem mysa med katten fixa mat åt katter,hundar och sig själv ut och gå med hundarna följa med pappa att lämna in mammas bil köra hem Lasse och städa smått i vedboden... Och nu ligger jag i sängen och har smått ont i kroppen..

Ovido - Quiz & Flashcards