lady E

Alla inlägg den 6 september 2014

Av evelyn dahl - 6 september 2014 22:15

Ja idag var det Filipstads marken!
Var trevligt träffade många kompisar.
Som Wilma, 2 av mina kusiner och sen Maja :)
Sen så var det rn helikopter där :)
Åkte dock aldrig lång kö och dyrt var det också.
Sen träffade jag en 3 månader gammal rottweiler valp som hette Sara. Och kan säga att jag såg kira i henne. Åh vad super söt och go hon var skulle pussas och bita i håret allstå bara ååh!!! :'D
Köpte inte mycket fanns nästan inget jag ville ha eller det fanns många tjocka tröjor och kepsar men mamma hade inte pengar då jag frågade om något.
Fick en munk att äta var min frukost liksom men men...
Lyckades i alla fall få en väska ful jag vet men den duger till kameran.
Sen två halsband till kira :')
Och en ny grymt snygg Guns and rose's tröja.
Och två påsar godis :')
Efter marken var det hem och så har jag lekt och myst med kira och sedan ränsat hårddiskarna!
Håller nu på att lära kira kram. Väldigt svårt med det går framåt hon vet att en tass ska på min axel i alla fall xD

Ovido - Quiz & Flashcards