lady E

Alla inlägg den 16 september 2014

Av evelyn dahl - 16 september 2014 17:51

Ja det första man äter på en hel dag är en vanilj munk och en salta chips påse och dricker Lenin lime..
Idiot jag är.. Bara om några veckor ska jag ju till detisten och jag äter som jag inte är hungrig alls måste gå upp annars lägger de in mig :(

Det hindrar mig dock inte att gå på prumenad sen ska ta det lugnt med joggningen efter olyckan med benet.

Av evelyn dahl - 16 september 2014 16:03

Nu ska vi mot Karlskoga köra Ennie till Willys sen hem..

Av evelyn dahl - 16 september 2014 14:42

Längtar så till hobbit battle of five armies kommer i desember!

Sedan längtar jag också tills the walking dead säsong 5 kommer vilket är här i oktober åh vad jag längtar!

Av evelyn dahl - 16 september 2014 14:27

Sitter jag här igen väntar på psykologen en till gång..
Börjar tröttna att sitta i 1 timme till Örebro en timme med psykologen sen en timme hem...
Och sen ska man också snart till ditisten vilket jag inte heller ser fram imot..

Mp5

Av evelyn dahl - 16 september 2014 12:38

Tömmer nu min mp5 på låtar jag tycke var bra då men inte nu och ska lägga ditt nya bra låtar Liksom.
Och snart ska man till Örebro med ush.

Av evelyn dahl - 16 september 2014 12:32

Åh om bille Joe och de andra visste vad mycket de hjälpt mig hur mycket deras sånger fått mitt hjärta att vara på rätt plats och hjälpt till att hela det.
Skulle så jävla mycket vilja tacka dom!
För att de är en av de saker som hjälpt mig att kämpa vidare!

Av evelyn dahl - 16 september 2014 01:05

ja bar några veckor kvar så ska jag börja min praktik på lämås gård.

kommer nog bli kul hoppas på det i alla fall..!

det är ju alltid mysigt med djur och kor är ju söta!


   

Ovido - Quiz & Flashcards